Gjest Plena Skrevet 16. juni 2020 #1 Skrevet 16. juni 2020 Satt på kafe nylig med mamma og min nevø og han spurte meg hvorfor jeg er så rar, jeg svarte ikke da jeg føler meg ganske normal egentlig, men jeg antar at jeg drømmer mye og kanskje det ser litt rart ut at jeg nynner sanger i hodet konstant når jeg er ute, bare mistrives litt i dette landet, ingenting galt ment, det er bare forferdelig kjedelig å være her, men i hele dag har jeg prøvde å jobbe litt med meg selv da, prøvd å være litt mer normal, godt unger er ærlige egentlig, han er jo bare åtte år
Cinnamondiva Skrevet 17. juni 2020 #2 Skrevet 17. juni 2020 Vel, bare vær deg selv du. Greit at du er su og skiller seg ut. Du skiller deg jo bare ut på en god, alt og koselig måte. Fortsett med det. Norge trenger flere som deg som tør å skille seg ut på en god måte. Jeg skjønner deg utrolig godt når du sier Norge er litt kjedelig, den er jeg faktisk veldig enig i. Norge burde blitt mer livlig. Jeg liker også skille meg ut og bare være en fargerik personlighet. Fortsett med nynningen du😇
Cinnamondiva Skrevet 17. juni 2020 #3 Skrevet 17. juni 2020 Ups mente å skrive søt og ikke alt. God, søt og koselig måte.
Gjest Plena Skrevet 17. juni 2020 #4 Skrevet 17. juni 2020 12 timer siden, Cinnamondiva skrev: Ups mente å skrive søt og ikke alt. God, søt og koselig måte. Takker så mye, snill du!
Gjest Emet Skrevet 17. juni 2020 #5 Skrevet 17. juni 2020 Normal er kjedelig 😉dessuten hvordan tenker en liten unge i forhold til voksene? De har en veldig liten verden, de har ikke sett mye, bare nabolaget. Jeg har blitt kalt rar og åså verre ting av små barn. De mente ikke noe vondt med det.
Gjest Plena Skrevet 17. juni 2020 #6 Skrevet 17. juni 2020 1 minutt siden, Emet skrev: Normal er kjedelig 😉dessuten hvordan tenker en liten unge i forhold til voksene? De har en veldig liten verden, de har ikke sett mye, bare nabolaget. Jeg har blitt kalt rar og åså verre ting av små barn. De mente ikke noe vondt med det. Åja, godt vi er flere hehe
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #7 Skrevet 17. juni 2020 21 timer siden, Plena skrev: Satt på kafe nylig med mamma og min nevø og han spurte meg hvorfor jeg er så rar, jeg svarte ikke da jeg føler meg ganske normal egentlig, men jeg antar at jeg drømmer mye og kanskje det ser litt rart ut at jeg nynner sanger i hodet konstant når jeg er ute, bare mistrives litt i dette landet, ingenting galt ment, det er bare forferdelig kjedelig å være her, Vurdert en tur til Tyrkia? Anonymkode: 11b6c...728
Gjest Plena Skrevet 17. juni 2020 #8 Skrevet 17. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vurdert en tur til Tyrkia? Anonymkode: 11b6c...728 Ja, hvorfor ikke 😛
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå