Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jobbet frem til i fjor et sted hvor jeg fikk en gull verdt skriftlig referanse/attest da jeg sluttet der pga studier. Skal nå søke jobb til å ha ved siden av studiene det kommende skoleåret, men det jeg lurer på da er: ringer nye potensielle arbeidsgivere når attesten er skriftlig? Er en attest med hva jeg gjorde og hvor stor stillingsprosent jeg hadde, ansvar jeg hadde, arbeidsoppgaver osv, men gamle sjefen skrev mye fint om meg der også, og vi har enda litt kontakt pga det er i hjembyen min, men jeg vet at han aldri svarer på tlf (litt gammeldags av seg, og derfor jeg ba om skriftlig når jeg sluttet) og jeg er redd for at det kan gjøre at jeg ikke får jobber jeg søker på hvis han ikke svarer og snakker med dem på tlf? Hva tenker dere? 

Anonymkode: 8714e...adb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er også min første ordentlige jobb, så jeg har ingen annen erfaring enn litt vikar her og der (en uke her en uke der), og der har jeg ingen attest eller referanse skriftlig eller muntlig fra, så jeg ville gjerne prøve å dytte frem skryten jeg finn på denne jobben for å komme meg inn i arbeidsmarkedet igjen :)  

Anonymkode: 8714e...adb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...