ragsan Skrevet 3. juli 2005 #1 Skrevet 3. juli 2005 Da var vi vel gift (mer om det etterhvert ) - før jeg glemmer det tenkte jeg jeg skulle komme med et tips: Vi hadde kurver med "nyttige" saker på toalettene, som diskutert her før - brukt ble de også - men moren min mente at det vi virkelig burde hatt var kurv(er) med småpakker med papirlommetørkler ved inngangen til kirka... Det var nemlig rimelig mange som hadde glemt å ha med seg lommetørkle - og noen tårer ble det jo (ikke på meg riktignok, jeg hadde mer problemer med å la være å le...) - de fleste er jo i finstasen og har en annen veske/jakke enn normalt og de har kanskje ikke husket å putte alt de trenger i den.
Lillepusen Skrevet 3. juli 2005 #2 Skrevet 3. juli 2005 Det var jammen et godt tips! Men hvor plasserer man en slik kurv da? Så folk ser det, men ikke føler at vi "pusher" kleenex?? Ellers har vi også tenkt å ha kurver på toalettene på hotellet! Smart smart!
Blueberry Skrevet 3. juli 2005 #3 Skrevet 3. juli 2005 Takk for tipset! Bare lurer...hva ble brukt av det dere hadde i kurvene?
Harry's kvinne Skrevet 3. juli 2005 #4 Skrevet 3. juli 2005 Ja, det var lurt. Kanskje de som deler ut kirkeprogram kan dele de ut, eller de kan vise til en kurv med disse pakkene oppi...
ragsan Skrevet 5. juli 2005 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2005 Bare lurer...hva ble brukt av det dere hadde i kurvene? Vel - den blanke neglelakken hadde jeg bruk for selv - til å stoppe en raknende strømpe. Ellers la jeg merke til at ibux-pakken på dametoalettet var åpnet, klesbørsten på herretoalettet var brukt og fra begge kurvene hadde det forsvunnet noen kammer (kjøpte sånn billig pakke med plastkammer). Kurvene står fortsatt ute på Hitra - alt som kunne stables ble stablet der etter festen bare for å få tømt lokalet. Skal ut dit til helgen og rydde - da kan jeg sjekke hva mer som evt. ble brukt.
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2005 #6 Skrevet 5. juli 2005 Småpakker sier dere, hadde det ikke vært lurere å hatt en sånn eske i en holder, sånn at man drar ut et papir hvis man vil ha? Hvis dere ikke skjønner hva jeg mener; se for dere et psykolog-kontor, de har alltid sånne holdere i tilfelle hulking. :-)
tommeline Skrevet 5. juli 2005 #7 Skrevet 5. juli 2005 Det blir ikke litt forventningspress på gjestene da? At det forventes at de skal grine? Får ett litt rart bilde: "Værsågod, program. Og her er lommetørkler."
Jannibrud Skrevet 5. juli 2005 #8 Skrevet 5. juli 2005 Helt enig i at det er litt "vanskelig" å dele ut slike...men ser samtidig at det helt klart er praktisk, lett å glemme -kjekt og ha! Kanskje noen sentrale gjester "tilfeldigvis" kan ha noen ekstra om noen vil ha? Panduro hobby har forresten søte pakker med papirlommetørklær -med brudepar på:-) Sånn har jeg kjøpt meg thi hi...
ragsan Skrevet 5. juli 2005 Forfatter #9 Skrevet 5. juli 2005 I "vår" kirke hadde det vært en smal sak å ha en kurv med slike pakker på bordet ute i våpenhuset. Synes ikke nødvendigvis det burde skape noe forventningspress... lider selv av allergi og til tider veldig aktivt rennende nese og husker ikke nødvendigvis alltid å ha med meg lommetørkler og ville, om ikke annet, av den grunn satt pris på "tilbudet"...
Gjest lindas Skrevet 5. juli 2005 #10 Skrevet 5. juli 2005 når jeg så dette tipset tenkte jeg-DETTE VAR EN GOD IDE!!! men hva med å ta kleeneksen ut av papiret(unngå mye knitring) og sette ut små pyntede kurver på hver benk?? tror jeg at jeg kommer til å gjøre... kan jo tenke seg ca hvor mange benker som blir brukt også setter man ut på noen ekstra benker, sånn i tilfelle...
aprilbrud Skrevet 6. juli 2005 #11 Skrevet 6. juli 2005 Jeg må innrømme at jeg hadde syntes det var helt på trynet å få utlevert kleenex i kirken! Og jeg hadde reagert på samme måte uavhengig av om de ble levert ut eller om de sto i små kurver rundt omkring. Hadde rett og slett begynt å le tror jeg, og tenkt at "her snakker vi om en skikkelig bridezilla"... Tror nok de fleste av mine venner ville reagert på samme måte som meg, men mulig at dette kan blir godt mottatt i visse kretser.
Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2005 #12 Skrevet 6. juli 2005 Jeg må innrømme at jeg hadde syntes det var helt på trynet å få utlevert kleenex i kirken! Og jeg hadde reagert på samme måte uavhengig av om de ble levert ut eller om de sto i små kurver rundt omkring. Hadde rett og slett begynt å le tror jeg, og tenkt at "her snakker vi om en skikkelig bridezilla"... Tror nok de fleste av mine venner ville reagert på samme måte som meg, men mulig at dette kan blir godt mottatt i visse kretser. *signerer*
Gjest Melk Skrevet 6. juli 2005 #13 Skrevet 6. juli 2005 Det blir ikke litt forventningspress på gjestene da? At det forventes at de skal grine? Får ett litt rart bilde: "Værsågod, program. Og her er lommetørkler." Samme tenkte jeg. Selv har jeg med slikt på egenhånd når jeg går i brylup. Tror nesten jeg ville syntes det var litt rart om noen stod og pekte ut en slik kurv for meg når jeg entret kirken. Og ENDA VERRE om de stod på hver benk. :o
Jannibrud Skrevet 6. juli 2005 #14 Skrevet 6. juli 2005 Samme tenkte jeg. Selv har jeg med slikt på egenhånd når jeg går i brylup. Tror nesten jeg ville syntes det var litt rart om noen stod og pekte ut en slik kurv for meg når jeg entret kirken. Og ENDA VERRE om de stod på hver benk. :o Er i grunnen enig med deg. En ting om de står i gangen, det går til nød...men på hver benk blir nok litt drastisk...
ragsan Skrevet 6. juli 2005 Forfatter #15 Skrevet 6. juli 2005 Jeg ville nok også synes det var litt i overkant om de sto på hver benk - er tross alt ikke alle som griner i bryllup (jeg gjør for eksempel ikke det... fniser, derimot... ). Idéen var faktisk ikke min, den kom fra to av gjestene, som hadde merket seg kurvene på toalettene og tenkt at "Ja, men jeg hadde trengt en pakke kleenex i kirken", fordi det var en ting de ikke hadde tenkt på å ta med seg selv...
Cupcake Skrevet 16. juli 2005 #16 Skrevet 16. juli 2005 (endret) Quote Tommeline: Det blir ikke litt forventningspress på gjestene da? At det forventes at de skal grine? Får ett litt rart bilde: "Værsågod, program. Og her er lommetørkler." Akkurat det tenkte jeg også! Endret 16. juli 2005 av Cupcake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå