AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #1 Skrevet 16. juni 2020 Min venninne overdriver veldig med sminke, vipper etc. Spurte hva jeg egentlig synest om det, spurte henne om jeg skulle svare ærlig. Joda, det måtte jeg jo. Synes vippene er altfor store(ser feilmontert ut), ser ikke bra ut. Samt at hun oversminker seg nesten helt hvit i ansiktet med foundation. Selv bruker jeg ikke noe sminke til daglig, ikke vipper etc heller. Ble dårlig mottatt, fikk beskjed om at jeg burde STARTE med sminke så jeg så litt bedre ut. Anonymkode: d49a0...b58 4
Gjest theTitanic Skrevet 16. juni 2020 #2 Skrevet 16. juni 2020 Det er aldri gøy å få en negativ beskjed. Hun tror jo hun er fin og syntes oversminking er fint, så fikk du en forsvarskommentar tilbake. Vi er forskjellige. Ignorer kommentaren.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #3 Skrevet 16. juni 2020 Det er derfor jeg ikke kommenterer på folks botox, vippeextension, leppefyll osv, fordi folk blir frekke tilbake. Anonymkode: 7007f...c4d 8
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #4 Skrevet 16. juni 2020 Ja, ærlighet går vel begge veier...hun synes vel at du ser litt fargeløs og grå ut da? Anonymkode: 3f580...4bb 15
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. juni 2020 #5 Skrevet 16. juni 2020 Noen ganger er det best å ta en hvitløgn, selv om folk ber deg være ærlig er det ikke alltid så smart.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #6 Skrevet 16. juni 2020 Du må lære deg når en hvit løgn er på sin plass. Anonymkode: 567f6...d99 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #7 Skrevet 16. juni 2020 Sannheten eller din personlige meining? Dere har jo åpenlyst ulike stillere, kritisere du hennes kan hun kritisere din. Anonymkode: 7eb5a...db0 5
Rant Skrevet 16. juni 2020 #8 Skrevet 16. juni 2020 Jeg synes det er fint å kunne være direkte, men man må prøve å pakke det inn. Jeg kunne f. eks sagt "hm... jeg hadde nok valgt litt kortere vipper og kanskje en foundation med litt varmere toner, nå som det er sommer - men det er min preferanse". Hun reagerte nok mer på fremførelsen enn selve svaret og ble derfor såret. 9
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #9 Skrevet 16. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, ærlighet går vel begge veier...hun synes vel at du ser litt fargeløs og grå ut da? Anonymkode: 3f580...4bb Ja, men først be om ærlig mening for så å si noe sånt? Det er respektløst. Til ts, hun spurte, du svarte. Jeg tør nesten aldri svare ærlig, kred til deg som turte det. Men å svare ærlig er å være en god venn. Om du syntes det er for mye, syntes sikkert flere det også. Vanskelig sak. Anonymkode: 8a998...de5 5
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #10 Skrevet 16. juni 2020 Siden hun spurte, er det helt innafor å svare som du gjorde. Anonymkode: ee85a...5f8 6
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #11 Skrevet 16. juni 2020 Ts her.. jeg svart på en fin måte. Noe hun ikke gjorde, klart man må tåle konstruktiv kritikk. Anonymkode: d49a0...b58 7
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #12 Skrevet 16. juni 2020 Man drar hvite løgner eller pakker det inn penere enn det du gjorde. Måten man sier noe på er alfa omega, og måten du orda deg på var ufin, og da må du regne med noe tilbake. Anonymkode: 13ad0...4c0 4
Gjest O.G. Skrevet 16. juni 2020 #13 Skrevet 16. juni 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min venninne overdriver veldig med sminke, vipper etc. Spurte hva jeg egentlig synest om det, spurte henne om jeg skulle svare ærlig. Joda, det måtte jeg jo. Synes vippene er altfor store(ser feilmontert ut), ser ikke bra ut. Samt at hun oversminker seg nesten helt hvit i ansiktet med foundation. Selv bruker jeg ikke noe sminke til daglig, ikke vipper etc heller. Ble dårlig mottatt, fikk beskjed om at jeg burde STARTE med sminke så jeg så litt bedre ut. Anonymkode: d49a0...b58 He, he, he, hun er et godt eksempel på en sånn en som ikke tåler å få de svarene hun ikke liker selv når hun har stilt et spørsmål..
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #14 Skrevet 16. juni 2020 11 minutter siden, theTitanic skrev: Det er aldri gøy å få en negativ beskjed. Hun tror jo hun er fin og syntes oversminking er fint, så fikk du en forsvarskommentar tilbake. Vi er forskjellige. Ignorer kommentaren. Greit nok, men da lurer jeg som kvinne på en ting: Hvem i svarte har bestemt at det ser bra ut med løsvipper, oversminking, botox og filler? De som tror på dette selv må jo være blinde eller ha et forvrengt bilde av virkeligheten og seg selv. Antar også dårlig selvbilde og selvtillit, som de prøver å trette på ved å bruke nevnte. Anonymkode: d49a0...b58 11
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #15 Skrevet 16. juni 2020 Kanskje du burde slutte kommentere på instagrammen til denne kvinnen, så løser problemet seg Anonymkode: 8b13b...b52
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #16 Skrevet 16. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du burde slutte kommentere på instagrammen til denne kvinnen, så løser problemet seg Anonymkode: 8b13b...b52 Vi er ikke på instagram. dette var i virkeligheten. Anonymkode: d49a0...b58 1
Gjest førstedamen Skrevet 16. juni 2020 #17 Skrevet 16. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greit nok, men da lurer jeg som kvinne på en ting: Hvem i svarte har bestemt at det ser bra ut med løsvipper, oversminking, botox og filler? De som tror på dette selv må jo være blinde eller ha et forvrengt bilde av virkeligheten og seg selv. Antar også dårlig selvbilde og selvtillit, som de prøver å trette på ved å bruke nevnte. Anonymkode: d49a0...b58 Eller så er bare folk forskjellige. Jeg digger neon farget hår, har hatt det i over 20 år. At andre ikke liker det får være deres sak.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #18 Skrevet 16. juni 2020 Når hun spør, så må hun tåle å få svar. Og hun har ingenting med å kommentere deg, du spurte jo ikke henne. Hun synes helt sikkert selv at hun er fin, og liker den stilen. Så kanskje hun forventet å få høre "å, ja, du er jo så fin!" og tenkte det skulle bli åpningen for å kunne komme med noen forslag til deg. 😂 Ikke at det hadde vært noe bedre altså... Anonymkode: 241f3...d6d 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #19 Skrevet 16. juni 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Vi er ikke på instagram. dette var i virkeligheten. Anonymkode: d49a0...b58 Ja, denne gangen var det visst det. Anonymkode: 8b13b...b52
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #20 Skrevet 16. juni 2020 Når hun spør, så må hun tåle å få svar. Og hun har ingenting med å kommentere deg, du spurte jo ikke henne. Hun synes helt sikkert selv at hun er fin, og liker den stilen. Så kanskje hun forventet å få høre "å, ja, du er jo så fin!" og tenkte det skulle bli åpningen for å kunne komme med noen forslag til deg. 😂 Ikke at det hadde vært noe bedre altså... Anonymkode: 241f3...d6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå