Sommer2000 Skrevet 16. juni 2020 #1 Skrevet 16. juni 2020 Hei. Jeg har verget meg en stund nå for å høre ned uteforstående. Jeg og typen var sammen i 4 år. Han bodde omtrent hos meg og var avogtil hjemme hos foreldrene sine der han faktisk bor. Jeg har en sønn fra exen min som nåværende ble stepappa til. Vi hadde et bra forhold, jeg gjorde ALT for han og familien hans. Brått 14 mai så slo han opp! Mens jeg var hjemme hos han/familien hans. Han ville leve livet med gutta, være singel, reise og føle seg fri.. jeg ble knust, da jeg bruker all min fritid på han ved siden av 100% jobb. Han slettet bilder og kommentarer av meg på sosiale medier, sletta alle spor av meg (men han har meg enda som venn på snap, insta osv).. De to første ukene ble han bare borte, festa rundt, nye jenter osv, og GUTTA er livet. De har tatt min plass på en måte. Jeg gråter i skrivende stund.. han tok kontakt etter to uker og sa jeg fortjener en mann som er klar for å slå seg til ro osv, og hvor bra jente jeg er osv.. etter det snappet han meg randome snaps i ny og ned. Plutselig lå vi hos og sov sammen forrige helg.. han dro igjen, og friendzona meg. Jeg spurte igår om vi kunne dra på en date som venner på lørdag, han var usikker og hadde planer med gutta.. idag ringte jeg han og gråt, avlyste daten istedet for å bli avvist.. jeg sa til at han du får heller spørre meg en dag du er klar. Han sa "vi er ikke sammen så skjønner ikke hvorfor vi skal gjøre ting sammen" .. så måtte han legge på. Jeg knakk sammen på jobb, en mnd er gått siden selve bruddet. Han har ikke prøvd å se meg eller noe.. Jeg er 29 og han 25.. jeg har et hjem, en bil, en jobb.. han bor hos foreldrene sine, jobber på trenings studio og er blitt veldig sånn "gutta" i det siste, ut å sjekke alt som er, dum og deilig, og skal plutselig flytte til Oslo etter sommeren. Jeg klarer ikke se han på sosiale medier, jeg blir knust.. jeg ser ikke et liv fremover, jeg gråter hvor enn jeg snur meg..
Banankaka04 Skrevet 16. juni 2020 #2 Skrevet 16. juni 2020 (endret) Off av meg! Har du noen å snakke med? Noen venninner å finne på morsomme ting sammen med? Du hadde nok trengt å tenke på noe litt annet enn eksen din for en liten stund... Endret 18. juni 2020 av Banankaka04 3
Sommer2000 Skrevet 16. juni 2020 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2020 Jeg har venniner, en sønn, og familie.. men liksom, smerten er der på godt og vondt..
Sommer2000 Skrevet 16. juni 2020 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2020 1 time siden, Banankaka04 skrev: Off av meg! Har du noen å snakke med? Noen venninner å finne på ting sammen med? Du hadde nok trengt å tenke på noe annet enn ham for en liten stund... Jeg har venniner og familie, men et håp om at han kommer tilbake er der hver uke forså å bli skuffet.. jeg er gammeldags av meg. Var sammen med barnets far i 6 år. Ville aldri utsette meg for kjærlighet igjen før han her kom. Og han var det beste jeg har opplevd.. så sa han brått hade og ble en komplett drittsekk etter 4år sammen..
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #5 Skrevet 16. juni 2020 Oi, det er vondt. Men la deg selv sørge og komme over han. Han virker ikke verdt det hvis han nå kaster 4 år i søpla på den måten. Ta deg tid. Alle følelser er lov. Slett han på alle sosiale medier og så tar du deg av deg selv og barnet ditt. Lev som singel en stund. Bygg deg selv opp. Gjør ting som er bra for barnet ditt og deg selv fremover. Fokuser på noe du har lyst til. Dette er tiden for å øke kunnskap, bygge selvtillit osv. Du er så mye mer enn det forholdet ditt var. Du er i sorg nå, det er lov. Kanskje er du lei deg, kanskje er du sint, kanskje er du skuffet - alle følelser er lov ❤️ Kjemp for deg selv og barnet ditt ☺️ Anonymkode: d772f...881
Cinnamondiva Skrevet 17. juni 2020 #6 Skrevet 17. juni 2020 Uff, så utrolig trist. Kjærlighetssorg gjør veldig vondt. Men ikke gi opp håpet, kanskje en dag at det skjer at det blir dere to igjen, eller så dukker det garantert en ny kjærlighet opp. Be til Gud og plei deg selv mye, dra til frisør eller spa eller unn deg en massasje og gå mye ut i naturen. De tilsier å hjelpe. Å meditere hjelper også. Sender deg en stor og varm trøsteklem 😇❤️
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #7 Skrevet 17. juni 2020 Stakkars deg😐Han er et annet sted i livet enn deg og vil nå leve livet. Han var 21 da dere ble sammen, du var 25 og hadde barn. Han har nok plutselig oppdaget dette nå og føler for å leve livet. Sorry to say men det er nok sånn han har det. Enten kommer han tilbake til deg når han har rast fra seg eller ikke. Anonymkode: 20cba...15f 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #8 Skrevet 17. juni 2020 Folk bagateliserer brudd, men ikke alle forstår det at man ikkf er garantert å finne en ny en. Er fortsatt singel og så ensom som det går an tre år etterpå. Anonymkode: c294d...46d 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #9 Skrevet 17. juni 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Folk bagateliserer brudd, men ikke alle forstår det at man ikkf er garantert å finne en ny en. Er fortsatt singel og så ensom som det går an tre år etterpå. Anonymkode: c294d...46d Det var jeg og etter bruddet med barnefar.. Men jeg fant en ny etter 4 år da.. Men det forholdet ble slutt for 1 mnd siden. Jeg har ikke gitt opp håpet om kjærlighet. Og nå har jeg flere erfaringer å ha med meg i det neste. Anonymkode: d772f...881 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #10 Skrevet 17. juni 2020 Jeg er og midt i en dyp kjærlighetssorg nå så vet hvordan du har det. Jeg har så vondt i magen, er kvalm, urolig og ufokusert konstant. Jeg bare tenker på han, sjekker telefonen min i håp om at han tar kontakt. Men nei. Ingenting. Han sier at han har det bra og liker singellivet. Jeg bare savner han, og vil bare ha han tilbake selv om han har vært tydelig på at det aldri vil skje :( Anonymkode: db0da...009
Sommer2000 Skrevet 18. juni 2020 Forfatter #11 Skrevet 18. juni 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er og midt i en dyp kjærlighetssorg nå så vet hvordan du har det. Jeg har så vondt i magen, er kvalm, urolig og ufokusert konstant. Jeg bare tenker på han, sjekker telefonen min i håp om at han tar kontakt. Men nei. Ingenting. Han sier at han har det bra og liker singellivet. Jeg bare savner han, og vil bare ha han tilbake selv om han har vært tydelig på at det aldri vil skje Anonymkode: db0da...009 Vondt å høre.. kontakter du han? Når ble det slutt?
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #12 Skrevet 18. juni 2020 Trist å høre. Føler med deg. Jeg har også hatt det tungt etter 2 forhold som hver varte i flere år. Har lært meg å finne ut hva jeg likte ved vedkommende og finne ut hvordan jeg kan gi det til meg selv. Fylle tomrommet med det jeg liker. Anonymkode: 65597...256
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #13 Skrevet 18. juni 2020 10 timer siden, Sommer2000 skrev: Vondt å høre.. kontakter du han? Når ble det slutt? For ca.2 uker siden. Ja, vi har hatt såvidt kontakt over sms og en telefonsamtale men han er avvisende og eneste grunnen til telefonsamtale var at jeg ba om den. Jeg vet at jeg ikke får han tilbake, men klarer ikke å gi helt slipp på han heller. Jeg bare går å håper av hele mitt hjerte at navnet hans skal poppe opp på telefonen min, men det skjer jo ikke. Han er ferdig med meg, og han var tydelig på det over telefon her om dagen. Han sa at han nøt singellivet....:( Anonymkode: db0da...009
Sommer2000 Skrevet 20. juni 2020 Forfatter #14 Skrevet 20. juni 2020 På 18.6.2020 den 19.44, AnonymBruker skrev: For ca.2 uker siden. Ja, vi har hatt såvidt kontakt over sms og en telefonsamtale men han er avvisende og eneste grunnen til telefonsamtale var at jeg ba om den. Jeg vet at jeg ikke får han tilbake, men klarer ikke å gi helt slipp på han heller. Jeg bare går å håper av hele mitt hjerte at navnet hans skal poppe opp på telefonen min, men det skjer jo ikke. Han er ferdig med meg, og han var tydelig på det over telefon her om dagen. Han sa at han nøt singellivet....:( Anonymkode: db0da...009 Da syns jeg du skal bare trekke deg tilbake, han kjenner ikke på hva han har mistet før du stopper å kontakte, forsvinne helt ut av livet hans. Fokuser på deg selv, forbedre deg selv. Ikke prat om han til folk som kan prate videre til han. Gutter elsker singel livet i starten, og jo mer man er på dem, jo mer elsker dem singel livet. Jo fortere du stopper å eksistere i livet hans jo kortere elsker han singel livet. Men vil at du skal fokusere på deg selv. Søk på Coach Lee på youtube. Han VET hva han snakker om ♡
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå