Gå til innhold

De som er veldig direkte med negative kommentarer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om det? Altså, hvis de ikke liker maten, klærne eller skoene sine og uten å tenke i ett sekund buser ut med Hahahha herregud så støgg/vondt/ekkelt/kvalmt/jævlig farge. 

Jeg respekter at ikke alle liker det jeg selv liker og vil ikke være for nærtagende. Men jeg er så JÆVLA DRITLEI at to i min omgangskrets alltid skal buse ut med sånt. Noen ganger kan man bare holde kjeften sin, tenker jeg. Man trenger ikke si alt høyt hele tiden.

Tanker?

Anonymkode: 03f8d...b4f

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker det er unødvendig.

Anonymkode: 0f28d...43b

Skrevet

Helt unødvendige kommentarer. Det går fint an å se at f.eks. et plagg er fint på en person og derfor si det, selv om jeg ikke hadde likt/kledd plagget (eller hva som helst) selv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Frida skrev:

Helt unødvendige kommentarer. Det går fint an å se at f.eks. et plagg er fint på en person og derfor si det, selv om jeg ikke hadde likt/kledd plagget (eller hva som helst) selv. 

Én ting er om jeg spør om en ærlig tilbakemelding, men å buse ut med «SÅ STYGGE!» uten at jeg har spurt om hva de synes, det irritere meg. Nytter ikke si fra heller! Den ene har sagt så mye negativt om maten min, at jeg tør ikke be hen på mat hos meg. Og jeg er god til å lage mat, så det er ikke det det står på. 

AnonymBruker
Skrevet

Frekt, respektløst og uoppdragent. Har en sånn kollega, og hun er fæl på baksnakking også, sier mye om deres oppdragelse og personlighet.

En dag var jeg hoven i leppene etter tannlegebehandling, og vedkommene sier i plenum på jobb "HERREGUD har du tatt filler? "Se på *mitt navn*". Altså, at det går ann

Anonymkode: d3cdb...34e

• Liker 10
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Én ting er om jeg spør om en ærlig tilbakemelding, men å buse ut med «SÅ STYGGE!» uten at jeg har spurt om hva de synes, det irritere meg. Nytter ikke si fra heller! Den ene har sagt så mye negativt om maten min, at jeg tør ikke be hen på mat hos meg. Og jeg er god til å lage mat, så det er ikke det det står på. 

Tror noen totalt mangler antenner for normal oppførsel, eller de må trykke ned andre for å føle seg bedre selv. Ufyselig oppførsel!

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Frekt, respektløst og uoppdragent. Har en sånn kollega, og hun er fæl på baksnakking også, sier mye om deres oppdragelse og personlighet.

En dag var jeg hoven i leppene etter tannlegebehandling, og vedkommene sier i plenum på jobb "HERREGUD har du tatt filler? "Se på *mitt navn*". Altså, at det går ann

Anonymkode: d3cdb...34e

Veldig ufint å komme med slike kommentarer, men som du sier så sier det mye mer om henne enn dem hun omtaler og baksnakker. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Frida skrev:

Tror noen totalt mangler antenner for normal oppførsel, eller de må trykke ned andre for å føle seg bedre selv. Ufyselig oppførsel!

Dene ene av disse har jeg merket kan like trykke deg litt ned, Og dette er en måte å gjøre det på. Jeg har fjernet meg mye mer fra hen, og det er mange ting som gjør det. Perosnlighetsmessig ikke en veldig bra person. 

Den andre er et herlig menneske ellers, men som raskt reagerer med avsky på flere ting. Og alt dette bare flires vekk når jeg tar det opp. Det virker som det er null impulskontroll og null evne til selvrefleksjon på akkurat dette området! Faen jeg er så lei!! 

Skrevet

De gjemmer seg bak" ærlig " men de er bare bøller. Det er ikke greit og de veit nok dette. Tror det er få som bare har korte sosiale antenner som grunn. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Emet skrev:

De gjemmer seg bak" ærlig " men de er bare bøller. Det er ikke greit og de veit nok dette. Tror det er få som bare har korte sosiale antenner som grunn. 

Som sagt, så fungerer de sosiale antennene utmerket på alle andre områder. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes slikt er en uting. Greit å ha en mening og vite at man har en mening. Men alt er ikke nødvendig å si høyt. Om noen spør deg direkte så bør man vurdere om sannheten virkelig er nødvendig. Noen ting bør forbli usagt, for det er ingen som vinner av at man sier det høyt. Noen folk eier ikke sosiale antenner eller respekt for andre mennesker. Så det sier mer om dem enn om deg. 

Noen er faktisk så ondsinnet at de bruker det som åpen mobbing og for å dra noen ned. Som sagt, alle har rett på en mening men bare fordi du kan, så betyr det ikke at du nødvendigvis bruke den retten. Det er det ikke alle som forstår. 

Anonymkode: 36a72...82b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes slikt er en uting. Greit å ha en mening og vite at man har en mening. Men alt er ikke nødvendig å si høyt. Om noen spør deg direkte så bør man vurdere om sannheten virkelig er nødvendig. Noen ting bør forbli usagt, for det er ingen som vinner av at man sier det høyt. Noen folk eier ikke sosiale antenner eller respekt for andre mennesker. Så det sier mer om dem enn om deg. 

Noen er faktisk så ondsinnet at de bruker det som åpen mobbing og for å dra noen ned. Som sagt, alle har rett på en mening men bare fordi du kan, så betyr det ikke at du nødvendigvis bruke den retten. Det er det ikke alle som forstår. 

Anonymkode: 36a72...82b

Ja, en av disse to har brukt det helt og holdent for å dra meg med. Den andre tolker jeg det som at hen ikke klarer å ha impulskontroll på reaksjonene på sin avsky for bestemte ting. 

• Liker 1
Skrevet

Som sagt, så fungerer de sosiale antennene utmerket på alle andre områder. 

Nei skjønner jo det, men det er de to teoriene på den typen oppførsel som jeg kan se, huff kan ikke fordra sånne folk! Møtt på noen sånne. De forandrer seg neppe og jeg tror de nyter det, de er emosjonelle vampyrer som trenger noen å plage fordi de ikke har noen selvtillit selv, så de tar din. 😔

Skrevet

På sånne teite kommentarer, smiler du å sier: synd du ikke likte fargen, men det gjer jeg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enkelte folk lever av å såre andre, de nærer seg på reaksjonene.

Anonymkode: 4ece6...6df

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, exictence skrev:

På sånne teite kommentarer, smiler du å sier: synd du ikke likte fargen, men det gjer jeg.

Ja ikke la de tro de påvirker deg 😄

Anonymkode: 4df5b...17e

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, exictence skrev:

Har prøvd det. Har prøvd alt, bortsett fra å klikke i vinkel, brøle og skjelle dem ut. Og det er noe jeg virkelig ikke vil. Og dessuten vet jeg ikke om det heller ville hjulpet. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Enkelte folk lever av å såre andre, de nærer seg på reaksjonene.

Anonymkode: 4ece6...6df

Ja!

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, en av disse to har brukt det helt og holdent for å dra meg med. Den andre tolker jeg det som at hen ikke klarer å ha impulskontroll på reaksjonene på sin avsky for bestemte ting. 

Ikke vis at du lar deg dra ned. Ikke bli sur eller vis irritasjon, for da viser du samtidig at du blir dradd ned og lar de få lov til at negative "makten" virker på deg. 

Smil, og si bare "ja vel, likte de jeg"

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd det. Har prøvd alt, bortsett fra å klikke i vinkel, brøle og skjelle dem ut. Og det er noe jeg virkelig ikke vil. Og dessuten vet jeg ikke om det heller ville hjulpet. 

Da hadde jeg sagt at jeg setter pris på om dere er litt mer runde og hyggelig i deres uttalelser. Setter pris på at dere er ærlige, men går jo an å være litt hyggelig og si ting på en pen måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...