AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #1 Skrevet 16. juni 2020 Hei! Noen som kan hjelpe, finner ikke svar på nett og har sittet i kø hos nav i flere timer så prøver her. Jeg har vært 100% permittert fom 24 mars tom 01.juni. Jobber som vanlig nå. Jeg har fast månedslønn. Jeg får ikke lønn i juni, kun feriepenger for 2019. Har jeg rett på dagpenger i juni da? Anonymkode: 77a1b...35a
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #3 Skrevet 16. juni 2020 Nei. Feriepengene er jo opptjente penger som du skal leve av i ferien. Regner med du skal ha ferie i år? Anonymkode: 6d6fb...5f8
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #5 Skrevet 16. juni 2020 Nei, for det første er du ikke lenger permittert, og for det andre får du uansett ikke dagpenger under ferieavvikling. Anonymkode: eeaca...909
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #6 Skrevet 16. juni 2020 Nei, men ikke på grunn av feriepengene. Du sier jo at du er tilbake i jobb fra juni, da kan du ikke få dagpenger i tillegg. Hvis arbeidsgiveren din betaler feriepenger og ikke lønn i juni, så bare på grunn av rutiner. et du får er egentlig vanlig lønn siden du jobber. Når du tar ut ferie så får du feriepenger. Tar du f.eks ferie i august så får du vanlig lønn, så på lønnslippen har de da "byttet" om på lønn og feriepenger for juni og august. Om du skjønner hva jeg mener. Anonymkode: 9d31b...460
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå