Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen steder å anbefale for farging av bryn?

Anonymkode: 488d2...763

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen steder å anbefale for farging av bryn?

Bryn går vel greit å farge hjemme. Verre med vipper.. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Thyra skrev:

Bryn går vel greit å farge hjemme. Verre med vipper.. 

Tør ikke.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tør ikke.

Det er faktisk skikkelig enkelt :) Har aldri turt det jeg heller, men tok til motet nå for noen uker siden. Jeg kommer aldri til å betale for det igjen. På min farge ble det anbefalt å ha på fargen 5 til 10 minutter, jeg var livredd for at det skulle bli for mørkt og hadde den på i 3 minutter etter anbefaling fra en venninne som jobber med dette. Det ble noe lyst så gjentok prosedyren og da ble det perfekt :)

Bare pass på å fjern det som kommer på utsiden av vippene, den fargen setter seg litt og var litt vrang og fjerne :) Første gangen kræsjet jeg MASSE på for å være sikker på å dekke alt 😂 Men alt var vekk dagen etter så det gikk helt fint.

AnonymBruker
Skrevet

Ta på vaselin på hele brynet og huden rundt. Da fester fargen seg bare der det er hår og ikke på hunden.

Anonymkode: dc4f6...4c4

Skrevet
3 minutter siden, Sirah said:

Det er faktisk skikkelig enkelt :) Har aldri turt det jeg heller, men tok til motet nå for noen uker siden. Jeg kommer aldri til å betale for det igjen. På min farge ble det anbefalt å ha på fargen 5 til 10 minutter, jeg var livredd for at det skulle bli for mørkt og hadde den på i 3 minutter etter anbefaling fra en venninne som jobber med dette. Det ble noe lyst så gjentok prosedyren og da ble det perfekt :)

Bare pass på å fjern det som kommer på utsiden av vippene, den fargen setter seg litt og var litt vrang og fjerne :) Første gangen kræsjet jeg MASSE på for å være sikker på å dekke alt 😂 Men alt var vekk dagen etter så det gikk helt fint.

Hvilken produsent brukte du?

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler også å gjøre det selv med refectocil! Billig og enkelt, og kan fylle på når du selv føler for det! Om du fortsatt ikke føler deg komfortabel vil jeg anbefale Brow Rehab 😊

Anonymkode: d2956...824

AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler depend sin brynfarge som jeg kjøper hos H&M, cubus, vita osv. Farger også selv hjemme, og får det akkurat slik jeg ønsker. Tar fargen på brynene, former med qtips(fjerner overflødig krem som har kommet utenfor brynene), og venter ca 10 min. De blir mørke de to første dagene, og så blir de perfekt i ca 2-3 uker før jeg farger på nytt😁 sparer MYE penger på å gjøre det selv, og er ganske så fornøyd. Har prøvd flere forskjellige merker, men depend er favoritten som sitter best.

Anonymkode: 18e39...256

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...