AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #1 Skrevet 16. juni 2020 Hei, i forbindelse med Coronaen ble jeg permittert og var dette frem til slutten av Mai. Søkte dagpenger for denne perioden, og det er nå omsider utbetalt. Men jeg har i tillegg fått lønnskompensasjon. Kan dette være riktig? Gjør ikke meg noe å ha fått igjen såpass mye, så vil ikke kontakte NAV om det kan være riktig. Derfor lurer jeg på om flere har opplevd å få både lønnskompesasjon og dagpenger fra NAV? Anonymkode: d8dd2...e50
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #2 Skrevet 16. juni 2020 Fikk du ikke dagpenger fra og med dag 20 eller noe sånt? Jeg har ikke fått lønnskompensasjon for de første 20 dagene (minus de to dagene i arbeidsgiverperioden), og jeg fikk heller ikke dagpenger for den perioden. Anonymkode: ca4b3...261
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #3 Skrevet 16. juni 2020 Ja, man får jo begge deler. Man får ikke dagpenger for perioden med lønnskompensasjon. Anonymkode: 36ec0...2dc
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #4 Skrevet 16. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei, i forbindelse med Coronaen ble jeg permittert og var dette frem til slutten av Mai. Søkte dagpenger for denne perioden, og det er nå omsider utbetalt. Men jeg har i tillegg fått lønnskompensasjon. Kan dette være riktig? Gjør ikke meg noe å ha fått igjen såpass mye, så vil ikke kontakte NAV om det kan være riktig. Derfor lurer jeg på om flere har opplevd å få både lønnskompesasjon og dagpenger fra NAV? Anonymkode: d8dd2...e50 Det står hvilke datoer som gjelder på oversikten over utbetalinger. Dagpengene skal starte etter at perioden for lønnskompensasjonen er over. Så hvis du har fått overlappende, så er det feil, og jeg ville ha kontaktet NAV for sikkerhets skyld. Jeg tror jeg har fått fire dager for mye i dagpenger, og har kontaktet NAV og bedt dem kontrollere utbetalingen. Anonymkode: 81a67...ea5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå