AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #1 Skrevet 16. juni 2020 Før noen påpeker at tattovering ikke er så vondt og jeg ikke bør ta dersom jeg ikke tåler smerte så vil jeg bare legge den død med en gang. Jeg har 10 tatoveringer fra før. Ankel, lår, begge håndledd, mellom fingre, under truse på siden, og kragebein. Jeg har altså prøvd en del forskjellige steder og vet det varier med smerte. Jeg har i tillegg en sternum tattovering jeg ikke er fornøyd med som jeg ønsker å fikse. Jeg begynte med det i går. Da ble jeg minnet på hvor vondt det er midt mellom brystene og ribbein. Jeg er ferdig med den delen som er på ribbeina men har kun streket opp det som skal være mellom brystene. Forrige var simpel og fortgjort. Denne krever skyggelegging både med hvit og svart. Jeg kjenner jeg gruer meg nå til neste runde. Finnes det noe man kan trygt bruke av bedøvelsekremer ala emla? Og er det noe vits eller gjør det forsatt like vondt? Anonymkode: b59b0...d25
Carrot Skrevet 16. juni 2020 #2 Skrevet 16. juni 2020 Hei, jeg har også flere og for første gang smørte tattovøren på krem på den siste på fotbladet, for en forskjell! Jeg ba ikke om det men han hadde det som vane på enkelte steder. Jeg ser nå i ettertid at han har likt en reklame for slik krem på eksempelvis FB også, og jeg har spurt meg litt rundt og flere og flere tattovører bruker visst dette som et tilbud. (for eksempel ser jeg reklamer for denne; www.tattoonumbingcream.com) Forskjellen fra eksempelvis embla kremen du får på apoteket er at embla kan gjøre huden din litt "svampaktig" med store porer - som igjen gjør at huden visstnok ikke er som et godt lerret å sette streker på mens denne ikke skaper samme reaksjon. Jeg kommer ikke til å be om slik krem men jeg kommer heller ikke til å takke nei neste gang
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #3 Skrevet 16. juni 2020 Takk for svar. Denne kremen ser fantastisk ut. Uheldigvis så skal jeg tatovere meg igjen på tirsdag. Denne rekker nok ikke å komme frem til da. Anonymkode: b59b0...d25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå