Gjest uff Skrevet 3. juli 2005 #1 Skrevet 3. juli 2005 Jeg datet ei jente noen uker for en liten tid tilbake. Nå har vi flyttet hjem til våre hjembyer siden det er sommerferie. Jeg ønsker å holde kontakten og forsøke å få dette til å bli et forhold. Hun er i mine øyne helt fantatisk. Men det er et problem: Jeg mistenker henne for ikke å ønske å ha noe mer kontakt med meg. Det gikk flere uker fra vi reiste fra hverandre til jeg hørte fra henne. Dette i seg selv synes jeg er ganske uvanlig om hun ønsker mer kontakt med meg. Så fikk jeg en melding hvor hun skrev at hun akkurat hadde fått kyssesyken og hun lurte på om jeg også haddet det. Jeg er frisk som en fisk og skrev det og ønsket henne god bedring. Dette er vel to uker siden nå. Sendte henne en melding for noen dager hvor jeg lurte på om hun var blitt bedre, men jeg har ikke fått noe svar tilbake. Det er over en måned siden vi tok farvel, og jeg tenker ofte på henne. Det at hun aldri tar kontakt får meg til å frykte at hun har dumpet meg. Skal jeg ringe henne for å høre hvordan det går med henne, eller blir det bare mas siden hun ikke har svart på meldingen jeg sendte?
Gjest Violetta Skrevet 3. juli 2005 #2 Skrevet 3. juli 2005 Hva med å sende et god bedring-kort? Jeg tror jeg ville synes at det var kjempesøtt. Mindre masete enn flere sms`er. Vet ikke så mye om kyssesyken, men har hørt den er veldig utmattende. Kan hende hun er så dårlig at hun ikke orker noe annet enn det hun absolutt må akkurat nå. Lykke til!
Gjest Ananas Skrevet 3. juli 2005 #3 Skrevet 3. juli 2005 Det er ikke mulig for deg å vite hvorfor ho ikke tar kontakt. Kansje er ho sjuk, kansje vil ho ikke møte deg, kansje er det noe anna. Hvis ho ikke vil møte deg mer har du absolutt ingenting på å tape på å ta kontakt. Hvis det er andre grunner til at ho ikke har gitt lyd fra seg har du mye å tape på å ikke ta kontakt. Ergo ...
Betcy Skrevet 4. juli 2005 #4 Skrevet 4. juli 2005 Jeg er enig med Tante Fiolett her; send et god-bedrings-kort! Slikt er det ikke mange som gjør i dag.. Hvis dama er syk (eller uinteressert) kan det bli litt mye mas med sms og telefonsamtaler. Sendt et kort, skriv hva du føler og at hvis hun er interessert i deg så er det opp til henne å ta kontakt med deg når hun føler for det. Sett deg på gjerdet og vent... Og husk; "kyssesyken" er knall-tøff og kan vare fra 3 - 12mnd.. Dama er nok ganske syk, så pass på å ikke legg for mye press på henne
aline Skrevet 4. juli 2005 #5 Skrevet 4. juli 2005 ...Hvis ho ikke vil møte deg mer har du absolutt ingenting på å tape på å ta kontakt. Hvis det er andre grunner til at ho ikke har gitt lyd fra seg har du mye å tape på å ikke ta kontakt.... veldig enig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå