AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #1 Skrevet 16. juni 2020 Ser på God morgen Norge om temaet om hvor ærlig man skal være med en gang på steder som Tinder. Han som fronter saken, sitter i rullestol, men kan også være diagnoser som ad/hd og angst. Hva tenker du? Jeg mener man skal være ganske ærlig, slik at den andre parten kan vurdere med en gang om det er aktuelt å date eller ikke. Jeg har ingenting i mot folk i rullestol og kunne fint vært venn, men å date en? Nei. Fordi jeg ikke kunne hatt sex med vedkommende. Jeg hadde neppe vært noen god partner for en med f eks kraftig ad/hd, da min erfaring er at man da er veldig mye og slitsom å være sammen med. Jeg tenker derfor at det er best å være ærlig med en gang. Må være hyggeligere for den som f eks sitter i rullestol også om den man får match med synes rullestolen ikke er en deal breaker. Anonymkode: 3459d...d9f
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #2 Skrevet 16. juni 2020 Man bør nok opplyse om at man sitter i rullestol. Men strengt tatt burde man jo og opplyse om alle psykiske diagnoser og fysiske helseproblemer også. Depresjon osv har jo stor påvirkning på livskvaliteten feks. Det store problemet her er at når man oppgir alt slik i tillegg til høyde og bilde så blir det alt for få menn som blir regnet som aktuelle. En stadig krympende gruppe menn skal da betjene alle damene på nettdating. Tilsynelatende er det fantastisk siden alle får høye, kjekke, friske menn. Men det betyr jo og at det i større grad blir sex det handler om, med mindre folk begynner med 1 mann og 4 koner Anonymkode: e1743...489 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #3 Skrevet 16. juni 2020 Ingen kjærester merker noe til mine psykiske problemer, fordi de ikke hindrer meg i dagliglivet eller i samlivet med en kjæreste, men kun i jobb-og veldig formelle situasjoner der jeg har ansvar. Må jeg da opplyse om dette til en fremmed? Det blir helt tullete. Anonymkode: 2c4f2...e63
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #4 Skrevet 16. juni 2020 Hvis du har noe som hemmer deg i hverdagen så bør det informeres om tidlig. Uansett hva det er. For meg er det at jeg har barn. Anonymkode: c6639...fa9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå