Gå til innhold

Hekling


tøva

Anbefalte innlegg

Hei ,har så lyst lære meg å hekle, men jeg er ekstremt venstrehendt  og greier ikke speilvende oppskrifter /videoer  for å forstå hvordan de holder trå og krok ,er det noen som vet om videoer som viser hekling fra venstre hånd. Har forsøkt you tube men  finnes det andre sider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

                                                                                ;)  Håper den hjelper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du kjenner noen som hekler så veit jeg at noen har lært å hekle ved å sitte ovenfor dem slik at heklingen blir speilvendt :) 

Anonymkode: 1c04c...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, tøva skrev:

Hei ,har så lyst lære meg å hekle, men jeg er ekstremt venstrehendt  og greier ikke speilvende oppskrifter /videoer  for å forstå hvordan de holder trå og krok ,er det noen som vet om videoer som viser hekling fra venstre hånd. Har forsøkt you tube men  finnes det andre sider...

Feel ya! Er selv venstrehendt og slet veldig med å forstå oppskrifter og videoer for høyrehendte i starten. Google hekling for venstrehendte og se på videoer på YouTube og bare øv på diverse masker. Fant jeg en fin oppskrift på nett for høyrehendte, så pleide jeg å speilvende illustrasjonene i starten med redigeringsprogram. Etterhvert når du forstår prinsippet og får heklingen mer i fingrene så burde det gå greit å forstå vanlige oppskrifter siden det går mer på autopilot. Lykke til! 

Anonymkode: f8b64...5ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til Hoppetaujenta for fin video ,da tror jeg det er håp for meg😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...