Roci Skrevet 16. juni 2020 #2 Skrevet 16. juni 2020 Jeg fikk Beaty Moisture Boost Face Gel Cream og Overnight Face Mask i gave, og opplever vel egentlig ikke at de passer spesielt godt til min kombinerte hud. Synes gel cream'en var klissete og trakk dårlig inn, det skyldes sannsynligvis at den har dimethicone (som er et veldig "tungt" silikon) som tredje ingrediens, dvs. at en stor del av innholdet faktisk er silikon. Men den funker for så vidt greit om jeg blander den med min vanlige fuktighetskrem. Nattmasken er bedre, men ikke så bra at jeg kommer til å kjøpe den på nytt selv - fungerer for det meste som en hvilken som helst god og nærende fuktighetskrem, ikke noe spesielt der. Produktene lukter veldig friskt og deilig da, det skal de ha :) Det skyldes jo at de dessverre inneholder en del parfyme, som kan gi reaksjoner hvis man har sensitiv hud. Må understreke at jeg ikke mener at dette er dårlige produkter, de er bare ikke spesielt bedre enn mange andre.
Cecilie82 Skrevet 16. juni 2020 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2020 (endret) 1 time siden, Roci skrev: Jeg fikk Beaty Moisture Boost Face Gel Cream og Overnight Face Mask i gave, og opplever vel egentlig ikke at de passer spesielt godt til min kombinerte hud. Synes gel cream'en var klissete og trakk dårlig inn, det skyldes sannsynligvis at den har dimethicone (som er et veldig "tungt" silikon) som tredje ingrediens, dvs. at en stor del av innholdet faktisk er silikon. Men den funker for så vidt greit om jeg blander den med min vanlige fuktighetskrem. Nattmasken er bedre, men ikke så bra at jeg kommer til å kjøpe den på nytt selv - fungerer for det meste som en hvilken som helst god og nærende fuktighetskrem, ikke noe spesielt der. Produktene lukter veldig friskt og deilig da, det skal de ha Det skyldes jo at de dessverre inneholder en del parfyme, som kan gi reaksjoner hvis man har sensitiv hud. Må understreke at jeg ikke mener at dette er dårlige produkter, de er bare ikke spesielt bedre enn mange andre. Takk, jeg har sensitiv hud så står over disse kremene Endret 16. juni 2020 av Cecilie82
Cecilie82 Skrevet 16. juni 2020 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2020 (endret) Noen som kjøpte noe gra den nye make up lanseringen i går? Endret 16. juni 2020 av Cecilie82
Leonetta Skrevet 17. juni 2020 #5 Skrevet 17. juni 2020 Har kun prøvd peelingen, den var ok men ikke mer. Blir ikke å kjøpe igjen. 1
Cecilie82 Skrevet 18. juni 2020 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2020 På 17.6.2020 den 10.27, AnonymBruker skrev: Hvorfor i all verden skal noen egentlig kjøpe all den dritten der ? Anonymkode: ea20a...033 Dritten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå