Gå til innhold

Hvordan gjøre seg klar for analsex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva bør jeg gjøre? Spise minimale den dagen? Gå på do? Ikke fare for gris da? 
Eller normalt at det kommer litt avføring på penis?

Jeg ønsker ikke å bruke analdusj og ikke varme opp med analplug først. 

Hvordan kan han varme meg opp da? 

Glir det bedre olje enn glidemiddel?

Er det så trangt at han må gjøre motstand for å komme inn? 

Anonymkode: ae8ab...c33

Videoannonse
Annonse
Gjest Tranma
Skrevet

Min erfaring er at jeg må føle meg i modus den dagen skal skje, vært på do noen timer før. Nydusja og i orden. 

Glidemiddel er mer enn viktig da du er helt tørr i rumpa. Er det første gangen går det noen ganger med fingeren før du får inn en penis er min erfaring. Jeg brukte hvertfall lang tid på det selvom jeg hadde veldog lyst på å få den inn. Selvom du sier at du ikke har lyst på anal plugg, så anbefaler jeg dette mer en på det sterkeste!! 

AnonymBruker
Skrevet

Er det når jeg har vært kåt lenge og kanskje hatt vanlig sex først, at analen er mer klar? 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det når jeg har vært kåt lenge og kanskje hatt vanlig sex først, at analen er mer klar? 

Det er det ofte på meg. Starter vanlig og da er jo mine safter glid. Planlegger aldri anal på forhånd så forbereder ikke. Det er bare noe vi får lyst til underveis og da gjør vi det. Aldri hatt uhell eller avføring på avveie men litt farget slim og lukt blir det jo. 

Anonymkode: 7f9f1...81c

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det ofte på meg. Starter vanlig og da er jo mine safter glid. Planlegger aldri anal på forhånd så forbereder ikke. Det er bare noe vi får lyst til underveis og da gjør vi det. Aldri hatt uhell eller avføring på avveie men litt farget slim og lukt blir det jo. 

Anonymkode: 7f9f1...81c

Farget slim? Bæsjelukt?😳

Skrevet

Prøv mye med glidemiddel og kanskje stikke noen fingre opp i rumpa først. Kan også vaske deg litt i rumpa først.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Farget slim? Bæsjelukt?😳

Er ikke det litt av sjarmen? Litt slim og guffe når han kjører på i avløpsrøret med full guffe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...