AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #1 Skrevet 15. juni 2020 Jeg har gått og busser i natt etter natt og nå er jeg helt frynsete. Jeg har andre barn som jeg også nå fungere som mor for. Nå ligger jeg bare ved siden av han og stryker ig synger. Jeg orker ikke gå og bysse mer, og babyen hyler😭 Anonymkode: 6899e...e63
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #2 Skrevet 15. juni 2020 Har du forøkt bæresjal? Og har babyen en pappa som kan steppe inn? Jeg skjønner godt at du er frynsete❤️ Mitt mantra var «alt går over».... Anonymkode: 525b2...ce4 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #3 Skrevet 15. juni 2020 Prøv et varmt bad, kanskje det er avslappende for babyen? En varmeflaske på rygg/mage ved kolikk? En arm under haken/kinn og mage og en til P stryke ryggen med mens du går (du legger babyen på magen oppå ene hånden og stryker med den andre, babyens armer og ben kan henge rett ned og gi avlastning på magen) Ellers bæresjal eller bæresele, finn en god en! En du kan bevege deg godt i. Kanskje støvsuge mens du bærer, mange syns lydene er beroligene. Du er flink!! ❤️❤️ Anonymkode: 4efd2...4a8 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #4 Skrevet 15. juni 2020 Legg babyen i sengen med deg? 😊 Her måtte jeg sette på musikk, og danse rundt i stua/soverommet uansett klokkeslett 🙈 Anonymkode: e3696...d1f
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #5 Skrevet 15. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Legg babyen i sengen med deg? 😊 Her måtte jeg sette på musikk, og danse rundt i stua/soverommet uansett klokkeslett 🙈 Anonymkode: e3696...d1f Med babyen i armene såklart 😂 Anonymkode: e3696...d1f
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #6 Skrevet 15. juni 2020 Jeg gråter selv da blir det stille 👍😂 Anonymkode: 9feb4...6e6
Hadley Skrevet 15. juni 2020 #7 Skrevet 15. juni 2020 Oldeforeldrene våre fikk jo både heroin, kokain, morfin og cannabis til frokost, så... Og de overlevde til å få unger. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #8 Skrevet 15. juni 2020 8 minutter siden, Hadley skrev: Oldeforeldrene våre fikk jo både heroin, kokain, morfin og cannabis til frokost, så... Og de overlevde til å få unger. Så hva er poenget ditt, skal ts gi ungen heroin eller cannabis mener du? 🙄 Anonymkode: 15408...962 10
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #9 Skrevet 15. juni 2020 Har bebisen vondt i magen kanskje? ❤️ Har du prøvd å massere magen i sirkel med klokka, sykle med beina og løfte de forsiktig opp mens du forsiktig presser knærne mot magen? Noen ganger hjelper faktisk strupesang, tro det eller ei 😂 vi satt og lagde dyp "aaaaaaaa" lyd i sikkert timesvis i ren desperasjon for å få pause fra hyling Anonymkode: 15408...962 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #10 Skrevet 15. juni 2020 Har du sjekket for låsninger hos kiropraktor eller manuellterapeut? Anonymkode: 416b0...508
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #11 Skrevet 16. juni 2020 Hvor gammel er hun/han? Husk at det plutselig går over. Jeg syntes ofte det hjalp at jeg fikk meg en time out. Babyen merker ofte at du er stresset over at den gråter, og man blir jo gjerne mer og mer stresset jo mer babyen gråter. Enten at samboeren tok henne litt så jeg kunne gå en timinutters-tur ut og slippe å høre gråt. Hvis jeg var alene tok jeg gjerne med meg babyen i dusjen og satte meg på gulvet der med babyen i armene. Bysset rolig. Da roet hun seg stort sett ned. Så satt vi bare der og var helt rolige før vi startet på nytt 😅 Eller så la jeg henne ved siden av meg i senga med en arm over armene hennes så hun ikke kunne kave, og strøk en finger fra panna og nedover nesa. Da pleide hun å roe seg. Hadde hun vondt i magen så strøyk jeg hånda rolig over magen hennes i sirkelform. Eller la henne foran meg og vugget underkroppen hennes fra side til side noen ganger før jeg presset lårene litt forsiktig opp mot magen, og gjentok til hun roet seg. Da kom det ofte ut masse luft ut og hun fikk litt mindre vondt. Anonymkode: db04c...6cc 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #12 Skrevet 16. juni 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du forøkt bæresjal? Og har babyen en pappa som kan steppe inn? Jeg skjønner godt at du er frynsete❤️ Mitt mantra var «alt går over».... Anonymkode: 525b2...ce4 Har både skal og sele, men det løser komiker problemet med at jeg blir gående hele natten. Faren har et yrke som krever mye konsentrasjon og kan ikke være trøtt og ufokusert på jobb, så han sover på gjesterommet. ts Anonymkode: 6899e...e63
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #13 Skrevet 16. juni 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Legg babyen i sengen med deg? 😊 Her måtte jeg sette på musikk, og danse rundt i stua/soverommet uansett klokkeslett 🙈 Anonymkode: e3696...d1f Vi gjør allerede det. De få gangene han har sovet i seng har han sovet oppå meg med puppen i munnen. Jeg orker ikke gå og gå en hel natt til😿 ts Anonymkode: 6899e...e63
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #14 Skrevet 16. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi gjør allerede det. De få gangene han har sovet i seng har han sovet oppå meg med puppen i munnen. Jeg orker ikke gå og gå en hel natt til😿 ts Anonymkode: 6899e...e63 Gråter han bare på natten? Er det pga magevobdt eller er han bare urolig? Anonymkode: db04c...6cc 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #15 Skrevet 16. juni 2020 Hvitt støy? Støvsuger etc. Vi hadde bamse med sånne lyder på i samme seng/vogn. Har hatt to barn med refluks, så det kan jo være en tanke å prøve å heve sengen i hodeenden feks. Hvis du får han i en seng da. Her var det ikke seng eller vogn, og søvn skjedde utelukkende på puppen. Jeg føler virkelig med deg! Dette er tøft! Anonymkode: ac120...d11 3
Porkupine Skrevet 17. juni 2020 #16 Skrevet 17. juni 2020 Bysset foran kjøkkenvifta en periode. Lirket han så ned i egen seng. I løpet av natta kom han over til meg, men sov greit.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #17 Skrevet 17. juni 2020 På 16.6.2020 den 20.34, AnonymBruker skrev: Gråter han bare på natten? Er det pga magevobdt eller er han bare urolig? Anonymkode: db04c...6cc Ja, stort sett bare natten. Vet ikke hvorfor, men byssing er det eneste som hjelper. ts Anonymkode: 6899e...e63
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #18 Skrevet 17. juni 2020 På 16.6.2020 den 20.39, AnonymBruker skrev: Hvitt støy? Støvsuger etc. Vi hadde bamse med sånne lyder på i samme seng/vogn. Har hatt to barn med refluks, så det kan jo være en tanke å prøve å heve sengen i hodeenden feks. Hvis du får han i en seng da. Her var det ikke seng eller vogn, og søvn skjedde utelukkende på puppen. Jeg føler virkelig med deg! Dette er tøft! Anonymkode: ac120...d11 Vi sover med vifte, så det er naturlig hvittstøy her😆 han sover stort sett bare oppå meg ( hvis han sover) så det er jo litt naturlig heving. ts Anonymkode: 6899e...e63
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #19 Skrevet 17. juni 2020 Hvor gammel er baby? Sover han han/hun godt liggende på dagen? Anonymkode: 7a102...789
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #20 Skrevet 17. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi sover med vifte, så det er naturlig hvittstøy her😆 han sover stort sett bare oppå meg ( hvis han sover) så det er jo litt naturlig heving. ts Anonymkode: 6899e...e63 Er han kald av vifta? Vi hadde også vifte og baby ble veldig kald. Anonymkode: 8f93b...9ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå