AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #1 Skrevet 15. juni 2020 er det sånn at menn og kvinner ikke kan være venner? Anonymkode: d98e3...3b1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #2 Skrevet 15. juni 2020 Det er ytterst får ganger en mann vil møtes til en kaffe eller middag, kun oss to, der jeg vil regne med at det ikke er en undertone. Så jeg er enig med henne. Hvis det er noe jobbrelatert så er det egentlig ingen grunn til at vi skal være utenfor arbeidsplassen vår. Anonymkode: cb6c4...48b 6
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #3 Skrevet 16. juni 2020 Tja nå har jeg prøvd å ha mannlige venner i ganske mange år, da jeg trives best i deres selskap. Har mommy issues, grandma issues, tante issues og venninne issues og stoler dessverre ikke på kvinnfolk utenom min søster og svigersøster. Ser for meg at det kan ordne seg etterhvert, men per nå har det gått i stå. Uansett, Jeg hadde en langvarig kjæreste, og vi ble godt kjent med veldig mange fine folk (menn) i løpet av forholdet vårt. Det var fest, spillkvelder, dype samtaler, trøsting, humor og latter, hjelpe hverandre med flytting eller oppussing osv. Jeg tenkte at jeg hadde meningsfulle vennskap. Viser seg at 3 av de var kåte på meg hele denne tida, og snudde helt om i det jeg ble singel. Da tikket det inn upassende meldinger og ubehag. En annen jeg hadde svært vennskapelig tone med, skulle besøke meg på gjennomreise i min by. Vi satt og pratet, og jeg spurte han om han var på Tinder. I sitt hode hørte han boom chicka wah wah og trodde vi skulle ha sex - av dette lille spørsmålet. Det fortalte han meg om dagen etterpå. Og visstnok var det faktum at jeg hadde tatt på meg eyeliner også en faktor i sannsynligheten for sex. Og parfymen min gav han visst blueballs. Følte meg såååå liten. I løpet av singellivet fant jeg meg en kompis - trodde jeg. Her var jeg føre var, og advarte subtilt men tydelig om at jeg ikke var tilgjengelig for forhold. Gav ingen detaljer eller noe, og han spurte om jeg hadde noe på gang med noen, da sa jeg bare hehe og svarte ikke skikkelig. Jeg visste bare at jeg IKKE måtte si at jeg var singel. Vi henger ofte, er aldri intime og flørter ikke, gav ikke en eneste klem en gang. Vi trente sammen, spilte gitar, spiste pizza, pusla puslespill. Kjempekoselig. Så møter jeg en mann som jeg forguder fra første stund. Relasjonen vår utvikler seg raskt til at vi tilbringer hver ledige tid sammen. Overnevnte kompis skal ha kjørt forbi oss en eller annen plass og sett oss kanskje kysse, klemme, holde hender, ikke vet jeg. Det hadde vært stille fra han et par uker, så jeg sendte melding for å høre fra han. Han svarer ikke, så jeg purrer etter et par dager. Da får jeg en lang avhandling om hvordan han hadde eksplodert av sjalusi og nærmest kjørt av veien da han så oss. Og at han ikke orket å treffe meg igjen 🙁 ikke at jeg hadde villet treffe han igjen, for å skåne følelsene hans, men au.... Og jeg flørter ikke, er ikke fysisk/masse berøring, kler meg ikke utfordrende. Er vel bare forbanna sexy konemateriale. Og forresten, mannen har en bestevenn som kommer på besøk en gang i blant. Han er singel og maser om tindererfaringer, tinderdates, pulevenner, ekser og hans udugelige søken etter kjærlighet. Han sier nemlig at han må finne ei dame som meg som er sånn og sånn og sånn. Han gir meg alltid masse bekreftelse på evner og egenskaper jeg har, oftest når mannen er på sine lange doturer, eller kompis har overnattet og jeg står opp før mannen og må sitte med kompis i stua. Det hele er ubehagelig og det skulle ikke forundre meg om det tikket inn meldinger om, gud forby, jeg og mannen skiller lag. Så lykke til, damer. Jeg vet ikke hva mer jeg kan gjøre.... Anonymkode: 75faf...0d0 22
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #4 Skrevet 16. juni 2020 Det er ikke mulig får menn og bare være venner, menn vil alltid ønske sex fra kvinner også kvinnelige venner. Jeg snakker nå om heterofile menn. Kvinner kan være venner med menn uten at de vil ha noe mer. Anonymkode: 5e42d...a52 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #5 Skrevet 16. juni 2020 Alle mine mannlige venner har uten unntak villet noe mer, bortsett fra en som er homo. Anonymkode: 62dfe...7bc 5
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #6 Skrevet 16. juni 2020 15 hours ago, AnonymBruker said: Det er ytterst får ganger en mann vil møtes til en kaffe eller middag, kun oss to, der jeg vil regne med at det ikke er en undertone. Så jeg er enig med henne. Hvis det er noe jobbrelatert så er det egentlig ingen grunn til at vi skal være utenfor arbeidsplassen vår. Anonymkode: cb6c4...48b Men hvis det ikke er noe føleser mellom begge ser jeg ikke problemet? Eller er det at man er redd for gi feil inntrykk selvom man har kjent hverandre en stund og vet det ikke er det? Anonymkode: d98e3...3b1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #7 Skrevet 16. juni 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Det er ikke mulig får menn og bare være venner, menn vil alltid ønske sex fra kvinner også kvinnelige venner. Jeg snakker nå om heterofile menn. Kvinner kan være venner med menn uten at de vil ha noe mer. Anonymkode: 5e42d...a52 Så med andre ord menn kan ikke være venner hvis de er seksuelt intrresert? Så man kan aldri finne på noe platontisk ever med en mann? Anonymkode: d98e3...3b1 1
GammelKaktus Skrevet 16. juni 2020 #8 Skrevet 16. juni 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle mine mannlige venner har uten unntak villet noe mer, bortsett fra en som er homo. Anonymkode: 62dfe...7bc Jepp, samme her
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #9 Skrevet 16. juni 2020 54 minutter siden, AnonymBruker said: Alle mine mannlige venner har uten unntak villet noe mer, bortsett fra en som er homo. Anonymkode: 62dfe...7bc Men det er jo noe annet. Om de vil, betyr ikke at de får. Anonymkode: d98e3...3b1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #10 Skrevet 16. juni 2020 Just now, FrøkenMånestråle said: Jepp, samme her Men menn klarer vel å styre seg selv? Anonymkode: d98e3...3b1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #11 Skrevet 16. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men menn klarer vel å styre seg selv? Anonymkode: d98e3...3b1 ser ikke sånn ut på KG Anonymkode: 90aa0...743
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #12 Skrevet 16. juni 2020 15 hours ago, AnonymBruker said: Det er ytterst får ganger en mann vil møtes til en kaffe eller middag, kun oss to, der jeg vil regne med at det ikke er en undertone. Så jeg er enig med henne. Hvis det er noe jobbrelatert så er det egentlig ingen grunn til at vi skal være utenfor arbeidsplassen vår. Anonymkode: cb6c4...48b Den ser jeg. Men hvis man har kjent man over lengre periode.og han vet at hun ikke er intressert, og hun vet at han ikke er intressert, så kan man likevel ikke møtes f eks hobby messig da? Anonymkode: d98e3...3b1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #13 Skrevet 16. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men menn klarer vel å styre seg selv? Anonymkode: d98e3...3b1 Nei, menn greier ikke å styre seg. Følger du overhode ikke med på nyhetene? Anonymkode: 0731e...187 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #14 Skrevet 16. juni 2020 Just now, AnonymBruker said: Nei, menn greier ikke å styre seg. Følger du overhode ikke med på nyhetene? Anonymkode: 0731e...187 Det gjelder vel ikke det fleste? Anonymkode: d98e3...3b1 4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #15 Skrevet 16. juni 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så med andre ord menn kan ikke være venner hvis de er seksuelt intrresert? Så man kan aldri finne på noe platontisk ever med en mann? Anonymkode: d98e3...3b1 En mann vil alltid ha sex også med kvinnelige venner. Anonymkode: 5e42d...a52
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #16 Skrevet 16. juni 2020 men jeg ser det er endel kvinner som svarer her. Kunne tenke meg å høre fra SIngle gutter, kan dere være venner med en singel jente hvis dere ikke er intressert? Anonymkode: d98e3...3b1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #17 Skrevet 16. juni 2020 Just now, AnonymBruker said: En mann vil alltid ha sex også med kvinnelige venner. Anonymkode: 5e42d...a52 I see Anonymkode: d98e3...3b1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #18 Skrevet 16. juni 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Tja nå har jeg prøvd å ha mannlige venner i ganske mange år, da jeg trives best i deres selskap. Har mommy issues, grandma issues, tante issues og venninne issues og stoler dessverre ikke på kvinnfolk utenom min søster og svigersøster. Ser for meg at det kan ordne seg etterhvert, men per nå har det gått i stå. Uansett, Jeg hadde en langvarig kjæreste, og vi ble godt kjent med veldig mange fine folk (menn) i løpet av forholdet vårt. Det var fest, spillkvelder, dype samtaler, trøsting, humor og latter, hjelpe hverandre med flytting eller oppussing osv. Jeg tenkte at jeg hadde meningsfulle vennskap. Viser seg at 3 av de var kåte på meg hele denne tida, og snudde helt om i det jeg ble singel. Da tikket det inn upassende meldinger og ubehag. En annen jeg hadde svært vennskapelig tone med, skulle besøke meg på gjennomreise i min by. Vi satt og pratet, og jeg spurte han om han var på Tinder. I sitt hode hørte han boom chicka wah wah og trodde vi skulle ha sex - av dette lille spørsmålet. Det fortalte han meg om dagen etterpå. Og visstnok var det faktum at jeg hadde tatt på meg eyeliner også en faktor i sannsynligheten for sex. Og parfymen min gav han visst blueballs. Følte meg såååå liten. I løpet av singellivet fant jeg meg en kompis - trodde jeg. Her var jeg føre var, og advarte subtilt men tydelig om at jeg ikke var tilgjengelig for forhold. Gav ingen detaljer eller noe, og han spurte om jeg hadde noe på gang med noen, da sa jeg bare hehe og svarte ikke skikkelig. Jeg visste bare at jeg IKKE måtte si at jeg var singel. Vi henger ofte, er aldri intime og flørter ikke, gav ikke en eneste klem en gang. Vi trente sammen, spilte gitar, spiste pizza, pusla puslespill. Kjempekoselig. Så møter jeg en mann som jeg forguder fra første stund. Relasjonen vår utvikler seg raskt til at vi tilbringer hver ledige tid sammen. Overnevnte kompis skal ha kjørt forbi oss en eller annen plass og sett oss kanskje kysse, klemme, holde hender, ikke vet jeg. Det hadde vært stille fra han et par uker, så jeg sendte melding for å høre fra han. Han svarer ikke, så jeg purrer etter et par dager. Da får jeg en lang avhandling om hvordan han hadde eksplodert av sjalusi og nærmest kjørt av veien da han så oss. Og at han ikke orket å treffe meg igjen 🙁 ikke at jeg hadde villet treffe han igjen, for å skåne følelsene hans, men au.... Og jeg flørter ikke, er ikke fysisk/masse berøring, kler meg ikke utfordrende. Er vel bare forbanna sexy konemateriale. Og forresten, mannen har en bestevenn som kommer på besøk en gang i blant. Han er singel og maser om tindererfaringer, tinderdates, pulevenner, ekser og hans udugelige søken etter kjærlighet. Han sier nemlig at han må finne ei dame som meg som er sånn og sånn og sånn. Han gir meg alltid masse bekreftelse på evner og egenskaper jeg har, oftest når mannen er på sine lange doturer, eller kompis har overnattet og jeg står opp før mannen og må sitte med kompis i stua. Det hele er ubehagelig og det skulle ikke forundre meg om det tikket inn meldinger om, gud forby, jeg og mannen skiller lag. Så lykke til, damer. Jeg vet ikke hva mer jeg kan gjøre.... Anonymkode: 75faf...0d0 Det du beskriver her er veldig gjenkjennelig. Jeg har enda ikke hatt én eneste kompis som til syvende og sist ikke ender opp med å prøve seg på meg, så jeg har nå gitt opp vennskap med menn. Veldig synd, siden mine interessefelt ofte krysser menns interessefelt, og ikke kvinners🙄 Anonymkode: cc6c3...f52 11
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #19 Skrevet 16. juni 2020 Hei damer Så hvis en kollega hadde spurt om å gå en tur og du hadde takket ja, og deretter foreslått å gå tur igjen? Betyr det at dere er interessert? At dere hadde latt være å spørre hvis dere var redde. Anonymkode: e16ae...649 1
Gjest Lasox Skrevet 16. juni 2020 #20 Skrevet 16. juni 2020 (endret) Jeg har vært venner med to venninner over lengre tid, men følelsene ifra min side utviklet seg først når dem var single, men begge gangene var dem ikke interessert i noe mere enn vennskap alt-i-alt. Hva skal man forvente når man sier til kjæresten sin at man liker bestekompisen sin bedre og forteller det til bestekompisen sin? Er menn helt immun for følelser? Selvfølgelig ikke! Men, har sluttet å holde kontakt med kvinner. For det blir bare løgn og manipulasjoner føler jeg. Kvinner er flinke til å manipulere til seg oppmerksomhet. Later som om man er interessert, men er det egentlig ikke. Så kvinner er ikke helt uskyldige i det hele.Mange ganger gjør kvinner ubevisste handlinger som gjør at menn får inntrykk av at kvinnene er interessert i ham. Når det ble slutt mellom de to så prøvde jeg meg selvfølgelig ettersom hun sa det til meg at hun hadde sakt det til eksen sin, men da kom hun plutselig med unnskyldningen om at vi ikke har mange felles interesser... det ødela vennskapet vårt skikkelig. Da hadde det vært bedre om hun hadde holdt kjeft og ikke sakt noe om følelsene hun hadde for meg. Endret 16. juni 2020 av Lasox
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå