AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #1 Skrevet 15. juni 2020 Okei jeg er en jente, og i fjor møtte jeg en jente på tinder. Ting var bra og vi endte opp med å ha sex på første møtet. Etter en stund døde samtalen ut. Men jeg har ikke glemt hun etter den gangen. Nå nylig sendte jeg hun en melding der jeg spurte hun om hun ville treffes igjen, da skrev hun ja, at det kom til å bli hyggelig! Og nå er jeg så stresset, fordi det kanskje er gjensidig? jeg er på en måte betatt også. Tror dere det er gjensidig? og tror dere hun vil ha sex igjen? Hmm Anonymkode: 59607...dbf 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #2 Skrevet 16. juni 2020 Umulig å si, du får treffe henne og se hva som skjer 😊 håper det går bra 😀 Anonymkode: 88c2a...06b
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #3 Skrevet 16. juni 2020 Det er veldig vanskelig å si om det er gjensidig, men siden hun sa ja til å møte deg er det jo en god sjanse for det! Hun vet jo hvordan det gikk sist, og hadde hun vært negativ til det så hadde hun nok sagt nei. Om det er bare for sex, eller om hun er betatt er jo umulig å si, men du kan jo håpe! Møt henne og se an stemningen Forresten, det heter "glemt henne", litt norskkunnskaper på morgenkvisten er fint! Anonymkode: 3f42e...abc
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #4 Skrevet 16. juni 2020 Vil du bare at sex, eller er du interessert i noe mer? Anonymkode: 98072...8fa
Cinnamondiva Skrevet 16. juni 2020 #5 Skrevet 16. juni 2020 Virker som om hun kun er ute etter sex. Du får snakke med henne om hva hun er ut etter. Husk å ikke la deg bli bare brukt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå