Gå til innhold

Alder ingen hindring?

Gjest messengerboy

Anbefalte innlegg

Gjest messengerboy

Nå har vi diskutert aldersforskjell her, og vi blir selvsagt ikke enige. Jeg mener at alder spiller ingen rolle, så lenge man er glade i hverandre er det det som teller. Var selv sammen med ei som var mange år yngre enn meg for ei stund tilbake, og her fungerte jo "alt" som det skulle. Hva mener du om aldersforskjell i parforhold mellom to som blir glade i hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bellatrix

Aldersforskjell i seg selv er ingen hindring. Det som eventuelt måtte være t hinder er hvis de ha forskjellig ståsted og forventninger til forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darcy

Personlig syns jeg det holder med ti års aldersforskjell, men det er jo min mening.

Folk er forskjellige, en aldersforskjell som er uproblemtaisk for noen, behøver ikke være det for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ananas

Jeg synes ikke det er viktig. Det er personen det kommer an på.

Jeg så ei 47 år gammel dame på et nettsted som oppga 45-49 år som aktuell alder for partner. Da synes jeg det blir komisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er viktig. Det er personen det kommer an på.

Jeg så ei 47 år gammel dame på et nettsted som oppga 45-49 år som aktuell alder for partner. Da synes jeg det blir komisk.

Hva er komisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ser ikke helt komikken i det jeg heller Hixerbear. :o Jeg vet ike hvor mye alder har å si, men man må ha samme forventninger til forholdet og samme ståsted iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har funnet meg en kjæreste som er 11 år eldre enn meg. Finner ingen problemer i d.. Vi vil begge binde oss og er klar for et langt og godt liv sammen. Føler en helt annen trygghet ved han enn ved mine jevn aldrede guttevenner. De tenker ikke så langt som han. Reagerer på helt andre måter enn de ville ha gjort (bevist ved flere anledninger). Kanskje detter individuelt,men min x var 12 år elder enn meg.. Han var redd pga aldersforskjellen,men nå,et halvt år etterpå har han funne ut at det var meg han ville ha..Men nå har jeg komt meg videre i livet,og min drømmemann har dukket opp.. Hvorfor ikke bare prøve å se om d funker.. Bedre å ha prøvd å tapt,enn aldri ha prøvd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom oss er det 8 år forskjell, og det merkes ikke i det hele tatt i det daglige. Jo, på ett område forresten; musikksmak. Han liker 70 tallet, og jeg 80 tallet. Men det kan vi leve med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...