AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #1 Del Skrevet 15. juni 2020 og i såfall, hva gir dere? Anonymkode: 0db6e...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #2 Del Skrevet 15. juni 2020 nei Anonymkode: f281c...202 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluttershy Skrevet 15. juni 2020 #3 Del Skrevet 15. juni 2020 Ga enten en liten oppmerksomhet til hver, eller ett fruktfat el. til pauserommet. Alle de ansatte på avdelingen fikk ett kort med hva vi hadde satt ekstra pris på med akkurat dem det halvåret. (Gjorde det samme til jul) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #4 Del Skrevet 15. juni 2020 Vi ga et kort i fjor, men det var fordi barnet skulle bytte fra småbarn til storbarn. Barnehagen har en skikkelig bra småbarnsavdeling (hele bhg er bra altså), og det syntes vi de ansatte fortjente en oppmerksomhet på😊 Ellers gir vi ikke sommergave, nei. Anonymkode: c9118...1de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7v8 Skrevet 15. juni 2020 #5 Del Skrevet 15. juni 2020 Har gitt til de ansatte på avdelingen både til jul og sommer. Fordi jeg synes de gjør en super jobb med barnet mitt😊 Har gitt sjokolade, blomster, eplemost, lys,.. som jeg kommer på i farta. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #6 Del Skrevet 15. juni 2020 Ja, sommer og jul. Det varierer Anonymkode: 2eba6...b96 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #7 Del Skrevet 15. juni 2020 Ja, det gjør vi. I år kjøpte vi te, kaffe og twist (til alle ansatte på deling fra hele foreldregruppa) Ellers har jeg kjøpt gave da de eldste begynte på skolen... Anonymkode: 2c9ea...f9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 15. juni 2020 #8 Del Skrevet 15. juni 2020 Ja, da vi hadde barnehagebarn pleide vi det. Et koselig kort med personlig hilsen til hver og så en liten gave, f.eks. en blomst, sjokolade e.l. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #9 Del Skrevet 15. juni 2020 Dere som gir sommergaver, husker dere å gi til renholder og? For renholder tar vare på helsa til barnet ditt og gjør det trivelig i barnehagen, har du tenkt på det? Som renholder er det surt og bittert og aldri bli huska på. Anonymkode: 8d946...3db 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #10 Del Skrevet 15. juni 2020 Nei. Anonymkode: 9745b...fcf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #11 Del Skrevet 16. juni 2020 Jeg synes det er litt kleint å gi gave. Det hadde vært ubehaglig å møte opp med gaver til hver og en ansatt, synes jeg. Selv om de er bra folk og gjør en god innsats. Jeg synes det er kleint å gi gaver. Er vel bare en sjenert og klein person selv. Anonymkode: e7d74...ea8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluttershy Skrevet 16. juni 2020 #12 Del Skrevet 16. juni 2020 (endret) 7 hours ago, AnonymBruker said: Dere som gir sommergaver, husker dere å gi til renholder og? For renholder tar vare på helsa til barnet ditt og gjør det trivelig i barnehagen, har du tenkt på det? Som renholder er det surt og bittert og aldri bli huska på. Anonymkode: 8d946...3db Gir vi en personlig gave, så gir vi bare til de som kjenner barnet best, så nei, da får ikke renholder. Selv om renholder gjør en god jobb synes jeg det er en smule sært om han/Hun blir bitter over og ikke få gave av noen dem ikke vet hvem er en gang. Endret 16. juni 2020 av Fluttershy 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #13 Del Skrevet 16. juni 2020 Før gjorde vi det, da hadde vi felles mailingliste til alle foreldre på avdelingen. Så vi spleiset. Nå har vi MyKid, og det er forskjellig hva slags kontaktinfo som ligger inne på hvert barn og masete å sende ut noe til alle. Så jeg gir alene når barnet slutter på avdelingen. Anonymkode: da5e5...c8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #14 Del Skrevet 16. juni 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som gir sommergaver, husker dere å gi til renholder og? For renholder tar vare på helsa til barnet ditt og gjør det trivelig i barnehagen, har du tenkt på det? Som renholder er det surt og bittert og aldri bli huska på. Anonymkode: 8d946...3db Nei de var da ikke med barnet mitt Anonymkode: 2eba6...b96 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #15 Del Skrevet 16. juni 2020 Her ble det kjøpt felles sommergave fra alle barna, som regel blomster. Da barnet vårt sluttet ga vi en konfekteske til pauserommet og noen bøker til avdelingen. Anonymkode: fcc9d...e3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #16 Del Skrevet 16. juni 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som gir sommergaver, husker dere å gi til renholder og? For renholder tar vare på helsa til barnet ditt og gjør det trivelig i barnehagen, har du tenkt på det? Som renholder er det surt og bittert og aldri bli huska på. Anonymkode: 8d946...3db Skjønner den, men nå er det egentlig ikke tradisjon i Norge å gi gaver som kunde/bruker av en tjeneste. Jeg synes de ansatte på nærbutikken er tipp topp, men gir ikke gaver av den grunn. Når vi først gir til de i barnehagen så er det jo først og fremst på vegne av barnet vi gir og fordi vi og barnet har en relasjon til disse menneskene. Jeg sier ikke at renholdsarbeidere ikke gjør en god innsats og ikke er viktige, men verken vi eller barnet har en relasjon til de da de aldri er til stede i barnehagens åpningstider. Jeg jobber på skole og her er det rektor/ledelse som gir påskjønnelse til renholdspersonalet. Blir mer genuint enn om foreldre som aldri har møtt de skulle gitt gave, liksom. Anonymkode: 4f7a8...988 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #17 Del Skrevet 16. juni 2020 Hva hvis man er meldt til barnevernet, gir dere sommergave likevel da? Anonymkode: e7d74...ea8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #18 Del Skrevet 16. juni 2020 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hva hvis man er meldt til barnevernet, gir dere sommergave likevel da? Anonymkode: e7d74...ea8 Har ikke blitt meldt til barnevernet, men hadde ikke gitt noen gave om jeg ikke var fornøyd med barnehagen, uansett grunn. Vi byttet barnehage da barnet vårt var 3, fordi han ikke trivdes og det var mye vi var misfornøyd med. Ga ingen gave da. Anonymkode: fcc9d...e3e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #19 Del Skrevet 16. juni 2020 Ja, «alle» gir gjennom foreldregruppen. Alle som vil vippser 150kr og så kjøpes det noe fra alke barna. Syntes det er koselig. Anonymkode: 0cbbe...c79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #20 Del Skrevet 16. juni 2020 Inga gåve frå foreldra i vår barnehage. Dei tilsette i barnehagen får da lønn for ei teneste vi betaler for. Kvifor skal me gi gåve? Anonymkode: 879b2...d9b 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå