AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #1 Skrevet 15. juni 2020 Er det noen som vet om/hvor jeg kan finne tak i hårfarge som er utvaskbar, men som jeg ikke trenger å bleke håret for? Jeg har mørk blondt hår som er langt. Jeg ønsker å gjøre noe nytt uten å "binde meg" til en farge. Tenkte å ta tuppene. Jeg har tidligere prøvd Colorista-farger, men de ville ikke sitte. Jeg er elendig på å lete, selv på nett, så jeg lurte på om dere "guruer" der ute har prøvd noen farger. Av farger er jeg interessert i noe knæsj, særlig blå eller rosa. Anonymkode: a0951...593
Djungelvrål Skrevet 15. juni 2020 #2 Skrevet 15. juni 2020 Det vil ikke syns på mørkere hårfarger, det sier seg litt selv.
Roci Skrevet 16. juni 2020 #3 Skrevet 16. juni 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som vet om/hvor jeg kan finne tak i hårfarge som er utvaskbar, men som jeg ikke trenger å bleke håret for? Jeg har mørk blondt hår som er langt. Jeg ønsker å gjøre noe nytt uten å "binde meg" til en farge. Tenkte å ta tuppene. Jeg har tidligere prøvd Colorista-farger, men de ville ikke sitte. Jeg er elendig på å lete, selv på nett, så jeg lurte på om dere "guruer" der ute har prøvd noen farger. Av farger er jeg interessert i noe knæsj, særlig blå eller rosa. Anonymkode: a0951...593 Du kan forsøke idHair Color Bomb: https://www.nordicfeel.no/harpleie/harfarge-toning/fargekur/id-hair-colour-bomb-43261 - leste noen anmeldelser på blivakker, som tyder på at den gir kraftig farge og sitter godt.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #4 Skrevet 16. juni 2020 Her er et bilde av fargen jeg har. Liker ikke den fargen på meg selv, så hadde lyst til å live det litt opp 😅 - TS Anonymkode: a0951...593
Gjest O.G. Skrevet 16. juni 2020 #5 Skrevet 16. juni 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er et bilde av fargen jeg har. Liker ikke den fargen på meg selv, så hadde lyst til å live det litt opp 😅 - TS Anonymkode: a0951...593 Jeg hadde ikke rørt denne hårfargen, den er nydelig som den er.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #6 Skrevet 16. juni 2020 2 timer siden, O.G. skrev: Jeg hadde ikke rørt denne hårfargen, den er nydelig som den er. Takk 🙂 synes likevel håret mitt er grufullt kjedelig. Finner aldri frisyrer jeg kler, og derfor sparer jeg bare håret og stusser det selv. Jeg har ikke råd til frisør, så striping er helt utelukket. Jeg kan kanskje koste på meg en klipp. Kanskje noen kan hjelpe med å finne en frisyre som passer til et ovalt ansikt? Jeg er overvektig og har derfor ekstra fett rundt ansiktet og halsen 😅 blir aldri fornøyd. Håret nå rekker til halvveis ned på ryggen. Anonymkode: a0951...593
Gjest O.G. Skrevet 16. juni 2020 #7 Skrevet 16. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk 🙂 synes likevel håret mitt er grufullt kjedelig. Finner aldri frisyrer jeg kler, og derfor sparer jeg bare håret og stusser det selv. Jeg har ikke råd til frisør, så striping er helt utelukket. Jeg kan kanskje koste på meg en klipp. Kanskje noen kan hjelpe med å finne en frisyre som passer til et ovalt ansikt? Jeg er overvektig og har derfor ekstra fett rundt ansiktet og halsen 😅 blir aldri fornøyd. Håret nå rekker til halvveis ned på ryggen. Anonymkode: a0951...593 Behold langhåret. Klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå