Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen anbefale meg en god renseshampo? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

ekje heilt sikkert på om det e renseshampoo egentlig, men eg bruka laminated(?) fra sebastian. den føle eg virkelig rensa håret!

Gjest Gjesta
Skrevet
ekje heilt sikkert på om det e renseshampoo egentlig' date=' men eg bruka laminated(?) fra sebastian. den føle eg virkelig rensa håret![/quote']

Den gjør vel akkurat det motsatte...Det er en silikonbombe uten sidestykke, men den gjør håret veldig blankt og fint.

Mine rensefavoritter:

*Herbal Essences Fruit Fusions Purifying Shampoo (i grønn flaske, du finner den oftest på matbutikker). Fjerner alle stylingrester og lukter nydelig.

*Sebastian Stark Naked shampoo.

Skrevet

Aloe vera sjampo fra forever living products. Den renser hår, hodebunn, hårsekker, flass forsvinner, håret blir mykt og blankt. Beste sjampoen jeg noengang har prøvd :) Jeg hadde fryktelig kløe i hodebunnen før, men nå er den borte.

Skrevet
Aloe vera sjampo fra forever living products. Den renser hår, hodebunn, hårsekker, flass forsvinner, håret blir mykt og blankt. Beste sjampoen jeg noengang har prøvd :) Jeg hadde fryktelig kløe i hodebunnen før, men nå er den borte.

Høres jo bra ut det.. fjerner den produktrester (silikoner o.l)? Hvor får man tak i den?

Skrevet

Den er ikke silikon i. Den inneholder stabilisert aloe vera gel, jojoba olje. Kun naturlige ingredienser. Den kan du få kjøpt hos uavhengige forhandlere rundt om i landet (nettverkssalg). Jeg er også forhandler for disse produktene, fordi jeg er kjempefornøyd med kvaliteten. :) Den koster 187 kroner for 237 ml. Konsentrert sjampo som varer lenge. Det finnes også en balsam som er veldig god. Den tar bort statisk elektrisitet og gjør håret lett å gre.

Skrevet

Biotherm hair resource er bra! den koster rundt 150 kr tror jeg på parfymeriene....

Skrevet

Jeg har en fra redken som jeg liker kjempe godt.

Skrevet

Jeg har brukt Redken Hair Cleansing Cream en stund nå og er kjempefornøyd med den. Renser godt og lukter godt. :-)

Du får den på LF til en brøkdel av prisen her hjemme.

• 5 måneder senere...
Skrevet

Amarg: Har du noen tips til hvordan jeg kan kontakte forhandlere av disse produktene?

• 9 år senere...
Skrevet

Ryddet for reklame.

- Avalon, mod

Skrevet

Synes at shampoene fra Korres er fine som detox shampoer, spesielt den ene med en sånn grønn urtegreie på utsiden, husker ikke navnet i farten.

Skrevet

Bruker Paul Mitchell Shampoo Three, og anbefaler denne! Funker veldig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...