AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #1 Skrevet 15. juni 2020 Hei Ifølge appen har jeg eggløsning idag, og jeg merker det skikkelig på høyre side. Når den er så merkbar og vond, reduserer det sjansen for å bli gravid hvis det skulle evt være en cyste? Har ikke pcos Anonymkode: 2f473...203
annelis Skrevet 16. juni 2020 #2 Skrevet 16. juni 2020 17 hours ago, AnonymBruker said: Hei Ifølge appen har jeg eggløsning idag, og jeg merker det skikkelig på høyre side. Når den er så merkbar og vond, reduserer det sjansen for å bli gravid hvis det skulle evt være en cyste? Har ikke pcos Anonymkode: 2f473...203 Jeg og har cyste og lurer på det samme
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #3 Skrevet 24. juni 2020 Ja! Endometriose cyster påvirker fertiliteten negativt, kan føre til dårlig egg kvalitet, spesielt viss den ligger inni eller på eggstokken, cysten ødelegger fungerende eggstokkvev. Jeg har en blod cyste/endometriose cyste. Vært gjennom to ivf-forsøk uten å lykkes. Før dette prøvde vi i 4 år på egenhånd. Anonymkode: ae304...5c6
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #4 Skrevet 24. juni 2020 Ja, om de er store nok, og ligger kinkig til. Anonymkode: 3cbb8...3bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå