Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår på 8 (snart) har via bøker fått innblikk i Harry Potters verden, og hun er super-begeistret! Nå har hun i lengre tid ønsket seg en ugle, og fikk det i dag. Den har "fløyet" mange turer allerede med brev til oss, og det er så morsomt!! Hun har brevlapper festet til benet, og varsler oss med et mørkt HOHO..

Jenta vår skriver ganske bra, og har sendt oss de søteste brev. Mitt var: Kjere mamma. Du aner ikke hvor mye jeg har savnet deg når du var borte. Hilsen **** Så kom: Kjere pappa. Hedvig er litt rar. Hun sitter helt i ro. (Pappa svarte: kjære ***** Prøv å gi henne Bertram Putts allsmaksbønner for ugler. Det hjelper. Hilsen pappa) Mamma fikk etterpå: Kjere mamma. Hedvig har lakt et egg. Rees: ikke skriv slurvete. Mamma svarer: så spennede. Jeg gleder meg til det kommer små uglebarn. Da blir jeg en slags bestemor. Nå må du og Hedvig legge dere å sove. Klem fra mamma.

Til slutt fant vi en beskjed ved siden av ugla i senga hennes: Hedvik, jeg må si deg no. KOM HIT!

:-) Det er morsomt med barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hoho: så sødt er jeg harry potter frelst selv, bare elsker de bøger utrolig godt skrevet.
Skrevet

Hun skiller igrunnen godt på fantasi og virkelighet, hun lille damen. Men hun syns denne trollmannsverdenen er VELDIG facinerende, og har sagt at når hun blir 11 år, så kanskjekanskjekanskje hun kan få et slikt brev fra Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. Pappan og jeg har sagt at vi desverre må meddele henne at hun er av gompeætt... :sjarmor:

Skrevet

å gud hvor jeg bare elsker unger, dette er bare så sødt, ser det for mit indre øje jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...