Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne høre noen gladhistorier her - så del dine mest romantiske øyeblikk med oss! :)

Selv kommer øyeblikket jeg ble fridd til i Roma på topp, men jeg husker også mange "små" episoder utrolig godt - øyeblikk hvor man holdt et blikk ekstra lenge og merket kjemien, de første kyssene... det er så bra å tenke på sånne minner!

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Bortsett fra frieriet så husker jeg spesielt en episode fra før vi flyttet sammen og så hverandre kun i helgene. Jeg kom på besøk til han og vi hadde dårlig råd begge to og ikke penger til å finne på så mye ekstra den helgen.

Min kjære hadde laget rebusløp til meg rundt i leiligheten med småting som jeg fikk. Og til slutt fikk jeg en vase tulipaner som han hadde plukket ute i hagen. Det var ikke presangene i seg selv som gjorde dette så spesielt men tanken bak det hele.

Han skrev forøvrig også små kjærlighetsdikt til meg denne perioden og alle har jeg samlet i en liten bok. Superkoselig å ta frem igjen disse søte minnene :hjerter:

Gjest lilletroll
Skrevet

Når mannen tok meg med til stedet vi traff hverandre, senket belysningen, gikk ned på kne og fridde!

Gjest Leola
Skrevet

Det må være da jeg nylig var blitt kjæreste med mannen og like etter skulle reise til Syden med to venninner. Da jeg kom hjem etter 14 dager viste han meg en slags kalender han hadde laget hvor han hadde krysset av dag for dag :wink: Og jeg var enig med ham - det var de lengste 14 dagene jeg noensinne har opplevd :ler:

Skrevet

Jeg kom inn på badet en morgen, og så hadde han klistret rosa hjerteformede post-it lapper over hele speilet med romantiske hilsener på, som: Du & jeg, jeg elsker deg, glad i deg osv. Var sikkert 100 lapper, og må ha tatt SÅ lang tid å skrive noe på alle sammen, han sto opp tidlig for å gjøre det. Jeg holdt på å smile kjeven ut av ledd!!

:hjerter:

Gjest Daniella_
Skrevet

Da han spurte om vi skulle gifte oss. :)

Gjest Gitte
Skrevet

ikkeno frieri her i gården ihvertfall... men, han er fryktelig søt allikevel :)

bursdagen min ifjor gledet meg veldig, ting han sa, som han hadde lagt merke til jeg gjorde og sa igjennom hele året (jeg som alltid har trodd alt jeg sier går inn det ene høret og ut det andre), på en konsert hvor de spilte min absolutte favorittsang og han holdt rundt meg og hvisket hvor utrolig mye jeg betyr for han stille inn i øret mitt, og når han spurte om vi skulle flytte sammen..

er ikke store greiene, men jeg husker det godt

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Hvor finner dere disse romantiske typene da? hehe ;)

Gjest Gitte
Skrevet

jeg blir sjokkert hver gang han er romantisk jeg... han virker ikke som den romantiske typen i det hele tatt. hadde bare flaks I guess

Gjest gjesta
Skrevet

Eksen min va veldig romantisk av seg..

en gang eg hadde bursdag vekkte han meg tidlig, og bar meg inn på badet, kor han hadde maaaange lys, roseblad, dempa belysning osv. og fyllt i badekaret..

når eg hadde bada fikk eg en nydelig frukost.

det va koslig det!!

Gjest synseren
Skrevet

For meg er det de små tingene i hverdagen som kan være romantiske. Husker i begynnelsen av forholdet hvor jeg slanket meg (noe han visste godt). Han hadde kjøpt peanøtter som helgekos. Jeg ble litt forbanna. Men da jeg kom på kjøkkenet sto han å poppet popcorn til meg. Dette synes jeg var såååå romantisk og søtt gjort.

:hjerter:

Skrevet

For mange år siden hadde jeg et hemmelig forhold til en flott fyr. (Var singel altså... )

Hadde en drittdag på jobben, og klaga til ham på tlf. Da jeg kom hjem hang det en diger bukett med roser på dørklinka og et kort med teksten "håper dagen ble litt bedre".

Samme fyren var på besøk på hjemstedet mitt i forbindelse med jobben. Da benytta han anledningen til å gå tur til et utkikkspunkt jeg hadde fortalt om for å "se det jeg var så glad i".

Mannen min er heller ikke bortreist.

Frieriet er litt personlig så det forteller jeg ikke om. Men han gjør stadig vekk søte ting. Første året vi var sammen bodde vi på hver sin side av landet. Da skrev han lange kjærlighetsbrev til meg.

Skrevet

Når han forteller meg at jeg er hans vakre engel, spesielt godt å fremdeles høre det når man er gravid og ikke føler seg så fin i fasongen :-)

Blir helt rørt av det jeg da:-)

Gjest hjertesukka
Skrevet

hm- det maa vaere den gangen min eks-type og jeg flottet oss og bodde paa fint hotell- og mens jeg hadde ettermiddagsluren min, hadde han vaert ute og handlet en god flaske rosevin og en pose med oliven, som han visste at jeg likte........omtenksomt!!

:kysse:

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Nå han etter ett halvt år (laaang tid for meg) lå i fanget mitt, og sa; jeg faller for deg jeg, og kan ikke stoppe det :hjerte:

Gjest SumoBryter
Skrevet

Hørtes kanskje kjedelig ut, men jeg syns helgen jeg møtte min samboer var den mest romantiske tiden i mitt liv, ingenting slår den uansett hvor mye jeg vrir og vender på det. Det var rett og slett magisk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...