Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... og hva sover baby i? Hilsen usikker mamma

Anonymkode: 67129...73e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat nå er det 22 grader, og baby sover i body og sokker. Har kun dynetrekk (ikke dyne inni) over han. Vinduet står åpent og i løpet av natten tar jeg på han en ordentlig dyne, da temperaturen synker litt. 

Anonymkode: 83a40...b4f

AnonymBruker
Skrevet

Får det ned mot 19-20 grader mot natta, men når hun legger seg i 18-tiden er det mye varmere 🥵 Hun sovner i kortermet body, senere på kvelden legger vi tynt bomullspledd over.

Anonymkode: 02a06...c36

Skrevet

Alt for varmt, men vi får ikke ordnet det... Er 24 grader nå, på det kaldeste gjennom natta kanskje 20 grader. Baby sover i bare bleia, med et helseteppe over beina. Legger eventuelt over han et ullteppe v/behov når vi legger oss.

AnonymBruker
Skrevet

Det står 26 grader nå. Babyen sover i bleie og uten noe over seg. 

Anonymkode: 6cfdc...22f

Skrevet

23 grader her, og baby sover i bleie og (dessverre) sovepose..... hun finner ikke roen uten posen, så føler ikke at jeg har noe valg. Hun er ikke veldig varm når jeg kjenner, men synes fremdeles det er ubehagelig. 

Skrevet

Har en portabel aircondition på rommet hans som surrer å går noen timer før leggetid. Var 18 grader når vi la han til å sove :)

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke, men det er altfor varmt, tipper 24 grader, kanskje mer? Baby på 10 mnd sover i bleie. Blir det kjølig, tar jeg ev. på babydundyna (helt eller delvis), men har ingen tro på at det blir nødvendig i natt eller neste natt. Vi samsover, og desto flere mennesker i samme rom, desto varmere blir det.

Anonymkode: 806ab...04b

Skrevet

Soverom i kjelleren så der oppleves det kjølig bestandig. Nå er det 21 *C ifølge babycallen, ungen sover i pysj uten dyne. Drar dyna over beina når jeg legger meg 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...