AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #1 Skrevet 15. juni 2020 Jeg merket at det kom litt slim på papiret da jeg tørket meg etter dobesøk. Jeg måtte jo selvfølgelig kjenne, og det var eggløsningsslim. Satte meg derfor på huk med et speil og sjekket åpningen, og der ser jeg en klatt med slim. Jeg dro dette ut (seigt som det er) og studerte det. Nå leser jeg på nett at eggløsningsslimet skal hjelpe spermen, se bilde nedenfor. Har jeg gjort noe dumt nå? Vi er jo prøvere og hvis jeg forstår det som står i bildet nedenfor så skulle jeg aldri dratt ut slimet😢 Det som lå der (selv om det var i åpningen) var vel ment for å ta i mot spermen?? Uff! Anonymkode: 76c54...080
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #2 Skrevet 15. juni 2020 TS her, beklager! Jeg la ved feil screenshot i HI. Detter er de som skulle vært lagt ved. Se bort fra den i HI! Anonymkode: 76c54...080
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #3 Skrevet 15. juni 2020 Det kommer nok mer? Har aldri hørt dette. Slimet renner jo ut når du setter deg på do uansett Anonymkode: 36eac...3ca
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #4 Skrevet 15. juni 2020 Slutt å pell deg inni der. Du kan få infeksjoner. Anonymkode: 66114...3c7 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #5 Skrevet 15. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Slutt å pell deg inni der. Du kan få infeksjoner. Anonymkode: 66114...3c7 Jeg er ikke TS men er det værre å pille litt med rene fingre enn å få en «skitten» penis inn der?😬😬 Anonymkode: 36eac...3ca 14
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #6 Skrevet 15. juni 2020 Siden slimet var helt i åpningen, så hadde det nok vært nært å bli tørket bort uansett. Bare ikke begynn å grav lengre innover etter mer. Ja det er der for å hjelpe sæd-cellene til å finne veien. Men om så er, så vil det komme mer neste mnd. og du har lært noe nytt i dag. Anonymkode: 69ca1...8bb 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #7 Skrevet 15. juni 2020 Jeg ble først gravid da jeg tok celleprøve under eggløsning og gynekologen skrapet ut en del med prøven. Så kanskje det bare var bra å "åpne" litt opp😅det er mer enn nok som produseres hele tiden så ta det med ro du. Anonymkode: 02e72...42f
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #8 Skrevet 15. juni 2020 Jeg forstår ikke helt hvorfor du skulle pelle ut slim derfra i utgangspunktet jeg, da, men når det først er gjort tror jeg neppe det har gjort noen skade. Blir du ikke gravid denne perioden har nok den lille episoden din ingenting å si Anonymkode: 494c7...2da 1
Havfrue8 Skrevet 15. juni 2020 #9 Skrevet 15. juni 2020 Det er lov å være nysgjerrig! Vi prøvere gjør mye rart under prøvingen! Denne lille klumpen har nok ikke noe å si. Som det skrives over, så er det sannsynlig at den ville komme ut av seg selv uansett. Det viktigste er at kroppen din produserer EL slim som gjør det lettere for sæden. Det er jo ikke sånn at du får slim KUN den ene gangen. Bare slapp av. Du vil lære flere og flere ting for hver pp. Det er alltid noe nytt! masse lykke til ❤️
PepsiFlax Skrevet 16. juni 2020 #10 Skrevet 16. juni 2020 Det er jo ikke i selve skjeden slimet gjør nytten sin, sånn som jeg har forstått det. Det er jo i livmorhalsen, livmoren og lengre opp. Etter hvert kommer jo ting ut. Så dette her er heeeelt ufarlig. Du har ikke gjort noe galt! 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #11 Skrevet 16. juni 2020 Du produserer mer enn bare en liten klatt, så dette går nok helt fint. Det som har kommet ut i i skjeden er uansett ikke "brukanes" til formålet. Anonymkode: 39d9a...e80
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 16. juni 2020 #12 Skrevet 16. juni 2020 Flere av påstandene du siterer er jo også bare tull da (at grapefruktjuice hjelper og sånt). Ikke les masse svada og kvasi-vitenskap om dette temaet, da blir du helt gæren til slutt. Det er ikke farlig å tørke bort utflod fra skjeden! Har det kommet så langt ned, kommer det ut uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå