AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #81 Del Skrevet 14. juni 2021 Beklager, men jeg mener at det BØR være vanskelig siden mange bestiller noe, bruker plaget et par ganger og sender i retur. Har lest om mye sånt her på kg. Anonymkode: 976f4...044 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #82 Del Skrevet 14. juni 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kjenner mange kvinner som mener det samme. Men ingen menn? Anonymkode: 1d41d...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #83 Del Skrevet 14. juni 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Beklager, men jeg mener at det BØR være vanskelig siden mange bestiller noe, bruker plaget et par ganger og sender i retur. Har lest om mye sånt her på kg. Anonymkode: 976f4...044 Hør! Hør! Anonymkode: 1d41d...5d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #84 Del Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men ingen menn? Anonymkode: 1d41d...5d0 Nei, jeg kjenner ingen menn som handler på Zalando. Anonymkode: f88e5...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 16. juni 2021 #85 Del Skrevet 16. juni 2021 Forstår egentlig ikke hvorfor så mange klager på zalando. Det er jo verdens mest generøse returordning. Jeg handler litt på Loewe og fikk dessverre en veske som luktet ponni og høy. For å returnere dit må man ringe og bli utsatt for en tårevåt ansatt som spør gjentatte ganger «oh, but why do you want to return the bag? It’s such a beautiful bag? Are you really sure? What about buying another piece?» man kan høre tårer treffe skrivepulten hennes. Når man endelig får forklart at dessverre den blir returnert, så må man vente på klarering fra sjef og Dhl og kanskje mottar man denne klareringen de neste 48 timer. Og det er nesten umulig å få toll tilbake, så retur er tapsprosjekt. slutt å syte om zalando, folkens. De er bedre enn de fleste. Kjøp for faen en printer og problemet er løst. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almando Skrevet 16. juni 2021 #86 Del Skrevet 16. juni 2021 Minitroll skrev (42 minutter siden): slutt å syte om zalando, folkens. De er bedre enn de fleste. Kjøp for faen en printer og problemet er løst. Det ER tungvint å returnere med Zalando om man ikke har printer. Det er også urimelig å be folk kjøpe printer på grunn av dette. Mange nettbutikker ordner returlapp og sendingslapp som de sender med ordren, det kunne Zalando også gjort. Da er det bare å pakke inn det man skal returnere, klistre/teipe lappen på og sende den. Mye enklere. Om man ikke ønsker å returnere går papiret i papirsøpla. Før kunne man registrere returen hos Zalando og trykke på "send returlapp i posten". Nå må man bruke tid på å finne ut hvor man skal kontakte kundeservice (for det er ikke bare bare), for så å vente på svar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #87 Del Skrevet 16. juni 2021 52 minutter siden, Almando said: Det ER tungvint å returnere med Zalando om man ikke har printer. Det er også urimelig å be folk kjøpe printer på grunn av dette. Mange nettbutikker ordner returlapp og sendingslapp som de sender med ordren, det kunne Zalando også gjort. Da er det bare å pakke inn det man skal returnere, klistre/teipe lappen på og sende den. Mye enklere. Om man ikke ønsker å returnere går papiret i papirsøpla. Før kunne man registrere returen hos Zalando og trykke på "send returlapp i posten". Nå må man bruke tid på å finne ut hvor man skal kontakte kundeservice (for det er ikke bare bare), for så å vente på svar. Huff ja tok meg hele 5 sekunder å finne det, så må kaste bort mye tid på det gitt.... Anonymkode: 1d41d...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almando Skrevet 16. juni 2021 #88 Del Skrevet 16. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Huff ja tok meg hele 5 sekunder å finne det, så må kaste bort mye tid på det gitt.... Anonymkode: 1d41d...5d0 Og du tror ikke jeg gjorde nettopp det? Tok kontakt via skjemaet der, og dette var responsen: Jeg husker ikke hva jeg gjorde for å få kontakt med dem faktisk, men det endte opp med at jeg fikk tilsendt returlapp. Og den hjelpesiden de henviser til, var den siden jeg tok kontakt gjennom. Helt dustete. Endret 16. juni 2021 av Almando 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #89 Del Skrevet 16. juni 2021 11 minutter siden, Almando said: Og du tror ikke jeg gjorde nettopp det? Tok kontakt via skjemaet der, og dette var responsen: Jeg husker ikke hva jeg gjorde for å få kontakt med dem faktisk, men det endte opp med at jeg fikk tilsendt returlapp. Og den hjelpesiden de henviser til, var den siden jeg tok kontakt gjennom. Helt dustete. Ring dem.... Anonymkode: 1d41d...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almando Skrevet 16. juni 2021 #90 Del Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ring dem.... Anonymkode: 1d41d...5d0 Hvordan kan du skrive men ikke lese? Det ordnet seg. Vi lever i 2021, det skal ikke være nødvendig å ringe for å skaffe seg en returlapp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #91 Del Skrevet 17. juni 2021 Minitroll skrev (12 timer siden): Forstår egentlig ikke hvorfor så mange klager på zalando. Det er jo verdens mest generøse returordning. Jeg handler litt på Loewe og fikk dessverre en veske som luktet ponni og høy. For å returnere dit må man ringe og bli utsatt for en tårevåt ansatt som spør gjentatte ganger «oh, but why do you want to return the bag? It’s such a beautiful bag? Are you really sure? What about buying another piece?» man kan høre tårer treffe skrivepulten hennes. Når man endelig får forklart at dessverre den blir returnert, så må man vente på klarering fra sjef og Dhl og kanskje mottar man denne klareringen de neste 48 timer. Og det er nesten umulig å få toll tilbake, så retur er tapsprosjekt. slutt å syte om zalando, folkens. De er bedre enn de fleste. Kjøp for faen en printer og problemet er løst. Det der sier jo mer om Loewe. Jeg handler mye på nett, for eksempel Boozt og H&M, hvor det følger med en returslipp, samt gratis retur. Zalando kunne vært verre ja, med det er drøssevis av steder som har mye enklere retur. Ditt eksempel høres jo helt vanvittig ut, har aldri vært borte i noe lignende. Anonymkode: 46871...e66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #92 Del Skrevet 17. juni 2021 Elsker zalando, og om jeg så MÅ sende i retur , tar det meg maks 30 sekunder å skrive ut returlapp Anonymkode: 31911...b39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #93 Del Skrevet 17. juni 2021 Synes Zalando er fantastisk. Handler nesten utelukkende derfra nå. Printer på jobb, eller ber mannen printe på jobb, eller ei venninne, eller stikker hodet innom en butikk og hører om de har printer på bakrommet, eller svipper innom biblioteket. Fatter ikke at man klarer å gjøre det å skaffe en print om til noe helt forferdelig og umulig. Anonymkode: b8f60...1d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vintermorgen Skrevet 18. juni 2021 #94 Del Skrevet 18. juni 2021 Ryddet for brukerangrep med svar. Vintermorgen, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #95 Del Skrevet 19. juni 2021 Har handlet masse på Zalando, trenger nesten ikke returnere noe, har returnert noen få klær da de var for små, og en bukse jeg ikke likte stoffet på, null, absolutt null problem. Tar kanskje merkelig lang tid å få tilbake pengene, men de kommer til slutt. Anonymkode: 782b2...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå