AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #61 Del Skrevet 17. juni 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du skal returnere varer,gå inn på mine bestillinger i appen,klikk på varen du skal returnere. Så får du opp returskjema. Det må printes ut,men frakten er jo gratis. Synes det er et bra opplegg jeg. Anonymkode: f380a...d8f Selvfølgelig for du har printer 🥴 Anonymkode: 1c2dd...9d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #62 Del Skrevet 17. juni 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Google.no, skriv inn "kontaktskjema zalando", voila. Det enkle er ofte det beste! Anonymkode: fe849...a34 Har gjort dette fra 3 forskjellige enheter. Men det kommer ikke opp kontaktskjema. Men for en uke siden gjorde det, det. Anonymkode: c9258...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Skrevet 17. juni 2020 #63 Del Skrevet 17. juni 2020 https://www.zalando.no/contact/?self_help_article_id=881589822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #64 Del Skrevet 17. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Igjen, ikke alle bor rett ved posten ikke alle bor rett ved politiet. Ikke alle har bil, ikke alle har printer. Ikke alle har tid til å stresse med å ta kollektiv etter jobb får å få til å printe ut en jævla retur seddel. Det dere kommer med høres så lettvint ut i deres hodet 🤣 jeeses. Poenget her er vel hvorfor i all verden kan ikke bare zalando sende med den jævla retur slippen som så og si alle andre butikker gjør når man bestiller varer.... de er sære som fy Anonymkode: 1c2dd...9d6 Man må vel levere pakken man skal returnere på posten eller lignende uansett, så da kan man vel bare ordne pakken, dra dit og få printet ut, fylle ut skjemaet der og sende pakken med det samme?🤔 Anonymkode: f252c...251 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #65 Del Skrevet 17. juni 2020 På 15.6.2020 den 17.46, AnonymBruker skrev: Jeg har printer, den streiket nå, men håper og få den fikset. Jeg skriver ut en del bilder, så er og avhengig av en dyrere printer. Anonymkode: c9258...645 Kan du ikke bare kjøpe ny i stedet? Koster 250kr på Elkjøp eller Power, for en kombo med scanner. Anonymkode: d3f84...471 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #66 Del Skrevet 17. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig for du har printer 🥴 Anonymkode: 1c2dd...9d6 Nei, det har jeg ikke. Jeg bor også ganske langt ute på landet, må til sentrum for å printe på bibliotek eller hos svigermor. Men jeg må jo dra et stykke for å hente pakker og. Så vanskelig er ikke dette at det blir et stort problem altså. Anonymkode: f380a...d8f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #67 Del Skrevet 17. juni 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Og Post i butikk tilbyr jo ikke utskriving. Mulig noen steder gjør det, men langt fra alle. Anonymkode: 2d43c...518 Det er meget mulig, men har ikke vært noe problem å få de til å skrive ut for meg Oslo og gamle Akershus. Det samme gjelder de som har PostNord utlevering (som Zalando sender med) Anonymkode: 1d41d...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #68 Del Skrevet 17. juni 2020 3 hours ago, Million said: Jeg bestilte noe fra Zalando for et par uker siden, og var og hentet det på lørdag for 4 dager siden. I den pakken, som de sendte i to forskjellige sendinger, den ene i Zalandos typiske "pose" og den andre i pappeske (ikke Zalando logo på esken), lå det vedlagt klistremerke-ark med retur på pakken i pappeske. Det var et Adidas-plagg, og ordet Adidas var merket spesielt som mottaker av returen. På joggeskoene (av annet merke) i den andre forpakningen, altså Zalandomerket pose, var det ingen ferdig returlapp. Det virker altså som det kan variere, alt etter hva man bestiller derfra? Hvilket merke det er osv? Det var i alle fall vedlagt returslipp (som et stort klistremerke) i den ene av mine to pakker. Adidas selger igjennom Zalando og de sender varene sine fra sine egne lagre og ikke via Zalando. Og Adidas har returlapp som standard i sine sendinger. Ofte billigere å bestille rett fra Adidas.no enn via Zalando Anonymkode: 1d41d...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 17. juni 2020 #69 Del Skrevet 17. juni 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Adidas selger igjennom Zalando og de sender varene sine fra sine egne lagre og ikke via Zalando. Og Adidas har returlapp som standard i sine sendinger. Ofte billigere å bestille rett fra Adidas.no enn via Zalando Anonymkode: 1d41d...5d0 Jeg skjønte det var noe slikt ja, pga navnet på returseddelen. Og at det var en returseddel vedlagt i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 17. juni 2020 #70 Del Skrevet 17. juni 2020 Apropo det å kjøpe printer. En grunn for ikke å gjøre det er plassmangel. Jeg har ingen steder å plassere en printer. Behovet for printer er ikke ofte nok til at jeg syns det er verdt det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #71 Del Skrevet 18. juni 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Har gjort dette fra 3 forskjellige enheter. Men det kommer ikke opp kontaktskjema. Men for en uke siden gjorde det, det. Anonymkode: c9258...645 På de to enhetene jeg har prøvd (mobil og pc, begge chrome som nettleser, Google som søkemotor), kommer det som første resultat. Prøv mens du er innlogget på zalando i en annen fane. Kommer direkte opp utfylt med min info hos meg. Jeg Googlet kontaktskjema zalando. Anonymkode: fe849...a34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #72 Del Skrevet 18. juni 2020 17 timer siden, Ludovica- skrev: Apropo det å kjøpe printer. En grunn for ikke å gjøre det er plassmangel. Jeg har ingen steder å plassere en printer. Behovet for printer er ikke ofte nok til at jeg syns det er verdt det. Jeg har plassert min i kjelleren. Tar den opp i leiligheten de få gangene jeg har behov og kobler den opp. Er kjekt å ha en printer i ny og ne, ikke kostet den mye heller. Anonymkode: 0cf77...ca2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie Skrevet 18. juni 2020 #73 Del Skrevet 18. juni 2020 Jeg kjøpte meg printer for å få printet ut returskjemaene til Zalando. Endte med at blekket tørket inn mellom hver gang jeg brukte printeren. Så jeg måtte kjøpe nytt blekk mellom hver gang. Droppet hele greia etter en stund. Har brukt printeren på universitetet, og på jobb i stedet. Men skjønner jo at ikke alle har den muligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #74 Del Skrevet 18. juni 2020 Jeg finner ikke returskjemaet på Zalando, hver gang jeg trykker på knappen for å returnere varer blir jeg sendt til oversikten over ordre, og der får jeg ikke registrert noe 🥺 Noen andre som har prøvd å returnere noe i dag? Anonymkode: 6ef97...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #75 Del Skrevet 18. juni 2020 Gå inn på hvilken som helst av hjelpesidene (om du ikke finner dem, scroll helt til bunnen av forsiden og trykk feks på "Hvordan returnerer jeg en vare?" Trykk der det er gult, så får du opp kontaktskjema: Anonymkode: f3d3d...f0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #76 Del Skrevet 19. juni 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg finner ikke returskjemaet på Zalando, hver gang jeg trykker på knappen for å returnere varer blir jeg sendt til oversikten over ordre, og der får jeg ikke registrert noe 🥺 Noen andre som har prøvd å returnere noe i dag? Anonymkode: 6ef97...83d Returnerte igår, ingen problemer. Anonymkode: fe849...a34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #77 Del Skrevet 14. juni 2021 Må visst løfte denne tråden og spørre, hvordan skal man få dette til når alle kanaler for å komme i kontakt med zalando kommer i retur som error... og ja, jeg har skriver men pc er på reprasjon og låne pc kan jeg ikke laste ned programvaren på. Anonymkode: 63feb...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuggolina Skrevet 14. juni 2021 #78 Del Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Må visst løfte denne tråden og spørre, hvordan skal man få dette til når alle kanaler for å komme i kontakt med zalando kommer i retur som error... og ja, jeg har skriver men pc er på reprasjon og låne pc kan jeg ikke laste ned programvaren på. Anonymkode: 63feb...eed Zalando er et helvete mtp retur. Grøss. Dog sendte jeg melding på FB - de sendte link som faktisk virket - slik at jeg kunne sende en melding og spørre om å få tilsendt returlapp. Den kommer i posten etter 1-2 uker, og SÅ kan man sende 😅👀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #79 Del Skrevet 14. juni 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Må visst løfte denne tråden og spørre, hvordan skal man få dette til når alle kanaler for å komme i kontakt med zalando kommer i retur som error... og ja, jeg har skriver men pc er på reprasjon og låne pc kan jeg ikke laste ned programvaren på. Anonymkode: 63feb...eed Ring dem så sender de returlapp i posten Anonymkode: 1d41d...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #80 Del Skrevet 14. juni 2021 Det er grunnen til at jeg handlet kun en gang på Zalando, aldri mer. Jeg har ikke printer og jeg har heller ikke en pakkestasjon med gjennomsiktig industritape, lim osv. Det er uaktuelt å handle der. Jeg kjenner mange kvinner som mener det samme. Anonymkode: f88e5...b8a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå