AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #41 Del Skrevet 16. juni 2020 6 timer siden, starkilla skrev: det er ikke pussig i det hele tatt, syns så synd i zalando som har 1408474567 kjerringer som bestiller varer og returnerer 9 av 10 varer. bare skal prøve for gøy for så å sende tilbake. er akkurat som damen min. bestiller 14 plagg og returnerer alt, så bestiller hun 5 sko og returnerer de igjen , bestiller 30 topper og beholder kanskje 1. syns så synd på zalando, de må være strenge med seg selv og kutte ut gratis frakt og bli strengere er en grunn til at dere må kjempe litt for returen, dere utnytter jo zalando på det groveste Jeg returnerer ca 20-30% av det jeg bestiller av de. Og bestiller en del, da vi er 3 i familien. Og sønnen sitt favoritt klesmerke får jeg bare tak i der. Og jeg tror ikke de fleste av oss returnerer så mye som dama di. Anonymkode: c9258...645 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #42 Del Skrevet 16. juni 2020 6 timer siden, starkilla skrev: det er ikke pussig i det hele tatt, syns så synd i zalando som har 1408474567 kjerringer som bestiller varer og returnerer 9 av 10 varer. bare skal prøve for gøy for så å sende tilbake. er akkurat som damen min. bestiller 14 plagg og returnerer alt, så bestiller hun 5 sko og returnerer de igjen , bestiller 30 topper og beholder kanskje 1. syns så synd på zalando, de må være strenge med seg selv og kutte ut gratis frakt og bli strengere er en grunn til at dere må kjempe litt for returen, dere utnytter jo zalando på det groveste Du liker ikke dama di noe særlig, gjør du vel? 🙂 Anonymkode: 4a1f6...27d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #43 Del Skrevet 16. juni 2020 Bare jeg som er kjerringa mot strømmen og ikke liker medsendt returskjema? På zalando kan jeg velge å returnere litt nå og da. Noe sender jeg i retur med en gang, noe venter jeg med, null stress, bare skriver ut en ny lapp. Hvis returlappen er sendt med må jeg liksom bestemme meg med en gang. Anonymkode: fe849...a34 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #44 Del Skrevet 16. juni 2020 16 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har printer, den streiket nå, men håper og få den fikset. Jeg skriver ut en del bilder, så er og avhengig av en dyrere printer. Anonymkode: c9258...645 Da ville jeg supplert med en billig laserprinter. Unødvendig å bruke dyrt blekk til dokumenter til engangsbruk. Anonymkode: 4a190...4d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 16. juni 2020 #45 Del Skrevet 16. juni 2020 8 timer siden, starkilla skrev: det er ikke pussig i det hele tatt, syns så synd i zalando som har 1408474567 kjerringer som bestiller varer og returnerer 9 av 10 varer. bare skal prøve for gøy for så å sende tilbake. er akkurat som damen min. bestiller 14 plagg og returnerer alt, så bestiller hun 5 sko og returnerer de igjen , bestiller 30 topper og beholder kanskje 1. syns så synd på zalando, de må være strenge med seg selv og kutte ut gratis frakt og bli strengere er en grunn til at dere må kjempe litt for returen, dere utnytter jo zalando på det groveste Enig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #46 Del Skrevet 16. juni 2020 Jeg ser ikke problemet. Kjenner dere ingen med printer? Selv jeg som bor i gokk har kolleger, venner eller familie som kan printe ut et ark for meg. Anonymkode: d6f34...97a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #47 Del Skrevet 16. juni 2020 11 hours ago, AnonymBruker said: Du vet at ting som bibliotek og arbeidsplasser har vært nedstengt lenge nå, sant? Anonymkode: 2d43c...518 Post i butikk har da vært åpent hele tiden... Anonymkode: 1d41d...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #48 Del Skrevet 16. juni 2020 12 hours ago, AnonymBruker said: Fordi man må lete i timer etter e-post adressa til kundeservice, når man endelig finner den og sender mail får man aldri returseddelen. Anonymkode: 049e2...be5 Da lurer på hvor du har letet, tok ikke mange sekundene å finne epost til Zalando... Anonymkode: 1d41d...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #49 Del Skrevet 16. juni 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: skjønner bare ikke hvorfor de ikke kan sende med den returseddelen som alle andre gjør så hadde problemet vært løst for alle som vil sende tilbake Det er derfor de gjør det slik, så ikke alle gidder å retunere. Skjønner dem veldig godt. Anonymkode: 1d41d...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 17. juni 2020 #50 Del Skrevet 17. juni 2020 On 6/15/2020 at 10:38 PM, AnonymBruker said: Har ikke jobb/studie, ingen du kjenner og hverken bibliotek, post i butikk, politi/lensmann eller kopisjappe i nærheten? Anonymkode: 1d41d...5d0 Alle bor jo ikke rett ved siden av biblioteket, for mange innebærer det en reise på en time totalt (eller mer!), da er det ikke enkelt lenger. Og hvem ber politiet skrive ut en returslipp?? Det er også en del kontorer som er veldig strenge på at private ting ikke skal printes ut på jobb. Ser at noen mener at printer er noe alle bør ha. Vi har ikke hatt printer på 10 år før korona traff oss og det ble hjemmekontor. Har ekstremt sjelden behov for printer, i en digital hverdag er det faktisk lite behov for papir, hvertfall hvis man ikke er zalando-kunde. 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #51 Del Skrevet 17. juni 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Da lurer på hvor du har letet, tok ikke mange sekundene å finne epost til Zalando... Anonymkode: 1d41d...5d0 Jeg har sendt mail til de. Og fikk den i retur, med beskjed om at man ikke kan kontakte de på den måten. At man må finne kontakt skjema på sidene deres. Fant det for 1 uke siden, nå finner jeg det ikke. Har prøvd å finne det fra flere enheter og. Anonymkode: c9258...645 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 17. juni 2020 #52 Del Skrevet 17. juni 2020 På 16.6.2020 den 9.21, AnonymBruker skrev: Bare jeg som er kjerringa mot strømmen og ikke liker medsendt returskjema? På zalando kan jeg velge å returnere litt nå og da. Noe sender jeg i retur med en gang, noe venter jeg med, null stress, bare skriver ut en ny lapp. Hvis returlappen er sendt med må jeg liksom bestemme meg med en gang. Anonymkode: fe849...a34 Neida, da kan man kontakte nettbutikken og få en ny på mail som man printer ut Jeg har hvertfall gjort det med junkyard tror jeg det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #53 Del Skrevet 17. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sendt mail til de. Og fikk den i retur, med beskjed om at man ikke kan kontakte de på den måten. At man må finne kontakt skjema på sidene deres. Fant det for 1 uke siden, nå finner jeg det ikke. Har prøvd å finne det fra flere enheter og. Anonymkode: c9258...645 Google.no, skriv inn "kontaktskjema zalando", voila. Det enkle er ofte det beste! Anonymkode: fe849...a34 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #54 Del Skrevet 17. juni 2020 5 hours ago, Albbas said: Alle bor jo ikke rett ved siden av biblioteket, for mange innebærer det en reise på en time totalt (eller mer!), da er det ikke enkelt lenger. Og hvem ber politiet skrive ut en returslipp?? Tenkte ikke spesfikt på returslipp, svrte generelt på det om at ikke alle har tilgang på printer. Men hvorfor ikke spørre politiet? Anonymkode: 1d41d...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 17. juni 2020 #55 Del Skrevet 17. juni 2020 17 minutter siden, AnonymBruker said: Tenkte ikke spesfikt på returslipp, svrte generelt på det om at ikke alle har tilgang på printer. Men hvorfor ikke spørre politiet? Anonymkode: 1d41d...5d0 Fordi det ikke faller inn under oppgavene deres i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #56 Del Skrevet 17. juni 2020 Igjen, ikke alle bor rett ved posten ikke alle bor rett ved politiet. Ikke alle har bil, ikke alle har printer. Ikke alle har tid til å stresse med å ta kollektiv etter jobb får å få til å printe ut en jævla retur seddel. Det dere kommer med høres så lettvint ut i deres hodet 🤣 jeeses. Poenget her er vel hvorfor i all verden kan ikke bare zalando sende med den jævla retur slippen som så og si alle andre butikker gjør når man bestiller varer.... de er sære som fy Anonymkode: 1c2dd...9d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #57 Del Skrevet 17. juni 2020 På 16.6.2020 den 15.06, AnonymBruker skrev: Post i butikk har da vært åpent hele tiden... Anonymkode: 1d41d...5d0 Og Post i butikk tilbyr jo ikke utskriving. Mulig noen steder gjør det, men langt fra alle. Anonymkode: 2d43c...518 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 17. juni 2020 #58 Del Skrevet 17. juni 2020 (endret) Jeg bestilte noe fra Zalando for et par uker siden, og var og hentet det på lørdag for 4 dager siden. I den pakken, som de sendte i to forskjellige sendinger, den ene i Zalandos typiske "pose" og den andre i pappeske (ikke Zalando logo på esken), lå det vedlagt klistremerke-ark med retur på pakken i pappeske. Det var et Adidas-plagg, og ordet Adidas var merket spesielt som mottaker av returen. På joggeskoene (av annet merke) i den andre forpakningen, altså Zalandomerket pose, var det ingen ferdig returlapp. Det virker altså som det kan variere, alt etter hva man bestiller derfra? Hvilket merke det er osv? Det var i alle fall vedlagt returslipp (som et stort klistremerke) i den ene av mine to pakker. Endret 17. juni 2020 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #59 Del Skrevet 17. juni 2020 På 16.6.2020 den 2.07, starkilla skrev: det er ikke pussig i det hele tatt, syns så synd i zalando som har 1408474567 kjerringer som bestiller varer og returnerer 9 av 10 varer. bare skal prøve for gøy for så å sende tilbake. er akkurat som damen min. bestiller 14 plagg og returnerer alt, så bestiller hun 5 sko og returnerer de igjen , bestiller 30 topper og beholder kanskje 1. syns så synd på zalando, de må være strenge med seg selv og kutte ut gratis frakt og bli strengere er en grunn til at dere må kjempe litt for returen, dere utnytter jo zalando på det groveste Jeg handler masse der,vi er 6 stk i familien. Har returnert en 4-5 ganger pga feil på plagg eller at sko har vært for store/små. Tviler på at de fleste gjør som dama di. Anonymkode: f380a...d8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #60 Del Skrevet 17. juni 2020 Om du skal returnere varer,gå inn på mine bestillinger i appen,klikk på varen du skal returnere. Så får du opp returskjema. Det må printes ut,men frakten er jo gratis. Synes det er et bra opplegg jeg. Anonymkode: f380a...d8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå