AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #1 Skrevet 15. juni 2020 For 1 uke skulle jeg returnere noe fra zalando, printeren har streiket. Så må jo få returlapp tilsendt. Men det var ingen mulighet lenger, så da var det strevet med å komme i kontakt med de. Men gikk til slutt. Så skulle jeg returnere varen igjen i dag. Men nå er det ikke mulig å kontakte de. Sendte mail, men den kom i retur, med beskjed om at dette ikke var måten å kontakte de på. Og henviste meg til kontakt skjema på sidene deres. Bare at det finner jeg ikke. Må vel ringe de da, men nå frister det ikke å handle hos de igjen, før jeg har fått ny printer. Anonymkode: c9258...645 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #2 Skrevet 15. juni 2020 Det er ikke særlig vanskelig om man følger instruksjonene for retur. Elsker zalando. Det er til og med gratis frakt.. Anonymkode: a2953...887 40
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #3 Skrevet 15. juni 2020 Det er komplisert å handle hos de uten å ha printer tilgjengelig ja. Ser andre sier de har fått returlapp tilsendt i posten uten problem, men det har de sluttet med? Anonymkode: 4a1f6...27d 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #4 Skrevet 15. juni 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke særlig vanskelig om man følger instruksjonene for retur. Elsker zalando. Det er til og med gratis frakt.. Anonymkode: a2953...887 Nå har de endret seg veldig, og bare den siste uken, endret seg mer til det verre. Så nå er det ikke lett lenger, før var det lett. Anonymkode: c9258...645 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #5 Skrevet 15. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå har de endret seg veldig, og bare den siste uken, endret seg mer til det verre. Så nå er det ikke lett lenger, før var det lett. Anonymkode: c9258...645 Hvordan da? Ordnet en retur på lørdag, like enkelt som før. Har printer da. Anonymkode: fe849...a34 9
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #6 Skrevet 15. juni 2020 Hvis man ikke har noen som helst tilgang på printer enten på arbeidsplass, studiested eller bibliotek, hvorfor ikke kjøpe seg en printer? Koster jo ikke mer enn fra 400-500. Er jo greit å ha mulighet for å printe ut innimellom (tenker da ikke bare på zalando-returer) Anonymkode: 1d41d...5d0 11
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #7 Skrevet 15. juni 2020 Jøss, enda en tråd om dette. Anonymkode: 16d45...a95 7
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #8 Skrevet 15. juni 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan da? Ordnet en retur på lørdag, like enkelt som før. Har printer da. Anonymkode: fe849...a34 Gjelder bare hvis man ikke har printer. Anonymkode: c9258...645
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #9 Skrevet 15. juni 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man ikke har noen som helst tilgang på printer enten på arbeidsplass, studiested eller bibliotek, hvorfor ikke kjøpe seg en printer? Koster jo ikke mer enn fra 400-500. Er jo greit å ha mulighet for å printe ut innimellom (tenker da ikke bare på zalando-returer) Anonymkode: 1d41d...5d0 Jeg har printer, den streiket nå, men håper og få den fikset. Jeg skriver ut en del bilder, så er og avhengig av en dyrere printer. Anonymkode: c9258...645
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #10 Skrevet 15. juni 2020 Det er jo ikke Zalando sin feil at du ikke har printer (noe de aller fleste har tilgjengelig). Ser ikke hvorfor du må kontakte dem igjen når du har fått returslipp, og ikke er det spesielt vanskelig å få kontakt med de selv om svartiden noen ganger kan være litt lengre enn én dag. Anonymkode: f957a...783 5
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #11 Skrevet 15. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke Zalando sin feil at du ikke har printer (noe de aller fleste har tilgjengelig). Ser ikke hvorfor du må kontakte dem igjen når du har fått returslipp, og ikke er det spesielt vanskelig å få kontakt med de selv om svartiden noen ganger kan være litt lengre enn én dag. Anonymkode: f957a...783 Jeg har jo ikke fått returslipp. Og heller ingen mulighet for å kontakte de. Fikk kontaktet de i forrige uke. Så vet ikke hva som har skjedd nå. Anonymkode: c9258...645 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #12 Skrevet 15. juni 2020 Syntes det er kjempelett å sende i retur med de jeg? Har heller ikke printer, kontakter de bare og får tilsendt returetikett. Anonymkode: 8bdfa...374 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #13 Skrevet 15. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Syntes det er kjempelett å sende i retur med de jeg? Har heller ikke printer, kontakter de bare og får tilsendt returetikett. Anonymkode: 8bdfa...374 Hvordan får du kontaktet de? Anonymkode: c9258...645 1
Lønnesirup01 Skrevet 15. juni 2020 #14 Skrevet 15. juni 2020 Synes det meste med retur hos Zalando går veldig fint. Det eneste er at man må printe returetikett - jeg er enig i at de kunne gjort dette lettere, f.eks. ved å sende den med selve pakken. Revolve gjør bl.a. det, så retur går veldig lett. Jeg antar at Zalando ikke vil gjøre det for lett å returnere. Jeg har ikke printer, men printer på jobb. I hjemmekontortider har jeg printet hos kjæresten eller familien, i ett desperat tilfelle har jeg også gått innom Allkopi. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #15 Skrevet 15. juni 2020 Vi er i 2020 veldig pussig at de ikke sender med returseddel slik ALLE andre butikker gjør når man bestiller varer. De gjør det vanskelig for oss. Det er stress å drive å printe ut. ikke alle har tilgang på det faktisk Anonymkode: 1c2dd...9d6 15
Gjest Gretagarbo Skrevet 15. juni 2020 #16 Skrevet 15. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er komplisert å handle hos de uten å ha printer tilgjengelig ja. Ser andre sier de har fått returlapp tilsendt i posten uten problem, men det har de sluttet med? Anonymkode: 4a1f6...27d De har ikke sluttet med det, men du må kontakte kundeservice og be om å få en returslipp tilsendt i posten. Tydelig at de gjør det så tungvindt som mulig for å tjene penger på de som ikke gidder styre med å sende tilbake
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #17 Skrevet 15. juni 2020 Jeg gidder aldri å printe ut den der returlappen. Sender i retur og har aldri hatt problemer med registreringen. Du skjønner vel at de bare skyver litt av jobben over på deg? De har jo informasjon om hvem sendingen er fra uansett. Anonymkode: 71b3e...23d
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #18 Skrevet 15. juni 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi er i 2020 veldig pussig at de ikke sender med returseddel slik ALLE andre butikker gjør når man bestiller varer. De gjør det vanskelig for oss. Det er stress å drive å printe ut. ikke alle har tilgang på det faktisk Anonymkode: 1c2dd...9d6 Enig. Nettbutikker som ikke sender med returslipp boikottes av prinsipp. Hater når de skal gjøre det vanskeligere for kunden å returnere, sikkert fordi de vet at det ender med at mange ikke gidder. Dårlig kundeservice etter min mening. Anonymkode: dba1b...733 9
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #19 Skrevet 15. juni 2020 Det tar like lang tid å sende en mail og si "hei, send meg returlapp" som det tar å skrive ut returlappen. Du trenger ikke engang å lette på rumpa for å gjøre det, så det er virkelig ikke noe stress. Anonymkode: 396c4...815
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #20 Skrevet 15. juni 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det tar like lang tid å sende en mail og si "hei, send meg returlapp" som det tar å skrive ut returlappen. Du trenger ikke engang å lette på rumpa for å gjøre det, så det er virkelig ikke noe stress. Anonymkode: 396c4...815 Ikke alle har tilgang på printer så jo man må lette på rumpa Anonymkode: 1c2dd...9d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå