Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er misfornøyd med håret etter frisørbesøk. Håret ser lenger ut fremme, enn bak. Vet ikke om jeg skal kalle det for lang bob, men ser absolutt likhetstrekkene. Var absolutt ikke det jeg så for meg! Har ikke så veldig lyst til å dra tilbake til samme frisør heller, der jeg føler tilliten er brutt. 

Noen i liknende situasjon? Erfaringer? 

Anonymkode: 77f56...11e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tilliten brutt? Unnskyld meg, men du fikk jo se resultatet når det var ferdig. Før du gikk ut av salongen, før du betalte? Eller hadde du øya lukket under hele klippen?

Du har mulighet til på klage, det er viktig å klage når man ikke er fornøyd. Så gå tilbake med en gang, nå i dag. 

Blir så lei av slike som skal klage på nett, ting de har skylden i selv.

Anonymkode: 64f7b...aa8

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Enten gir du frisøren en sjanse til å rette opp gratis eller så må du betale en annen frisør for en ny klipp 

Anonymkode: 8236d...4c2

• Liker 4
Skrevet

Synes Bob er ganske fint og kult jeg. Men gå tilbake og si at du ikke er helt fornøyd. Det kan ha skjedd en misforståelse mellom dere to

AnonymBruker
Skrevet

Antar frisøren spurte hva du ønsket, og at du evnt kunne åpnet munnen underveis om du merket at det var på vei til ikke å bli slik. Om du ville ha det lengre bak, er jo ikke noe å gjøre med. Om du vil ha det kortere fremme, så går du tilbake. Jeg har selv klaget flere ganger, men da fordi det har vært ujevn lenge på sidene. Ofte bare småplukk som jeg kunne kanskje ha fikset selv, noen hårstrå feil. Men jeg tenker at jeg frisør er dyrt, og da kan de fikse det. Reaksjonen har vært alt fra "Selvsagt. Og her får du en shampoo som kompensasjon" til "Satt du med beina i kryss mens jeg klippet? Da kan det bli skjevt".

Anonymkode: 647c1...f46

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er misfornøyd med håret etter frisørbesøk. Håret ser lenger ut fremme, enn bak. Vet ikke om jeg skal kalle det for lang bob, men ser absolutt likhetstrekkene. Var absolutt ikke det jeg så for meg! Har ikke så veldig lyst til å dra tilbake til samme frisør heller, der jeg føler tilliten er brutt. 

Noen i liknende situasjon? Erfaringer? 

Syns mange frisører virker stresset og sjeldent får med seg hva man egentlig er ute etter. Kun en håndfull av ganger har jeg vært borte i en frisør som tar seg tid, stiller spørsmål og sier hva hun tror. Som regel er frisøren kjapp, sier bare ja ja, utfører klippen og spør etter betaling. 

Så nå bruker jeg ikke mer penger hos frisører og har heller lært å klippe selv. 

Anonymkode: 08b2f...265

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har etter to forskjellige frisørtimer måttet komme tilbake for å rette opp, da de absolutt alltid skal rette det ut, og da ser man ikke bestandig hvordan det blir før man får vasket det. Og det har gått greit å gjøre det. Verre om det blir for kort, noe som også har skjedd. 

Anonymkode: 2d82c...ffb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, kastetutavkg1 skrev:

Så lenge du ikke ser ut som en Karen, bør du være fornøyd.

Haha og hvordan er så den beskrivelsen? Få høre 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, kastetutavkg1 skrev:

Det er en kjent ny meme: The+%27Karen%27+meme+is+everywhere+%E2%80%94+and+isn%27t+racist+or+sexist

Haha. Du fikk meg vertfall til å smile. Men nei, absolutt ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns mange frisører virker stresset og sjeldent får med seg hva man egentlig er ute etter. Kun en håndfull av ganger har jeg vært borte i en frisør som tar seg tid, stiller spørsmål og sier hva hun tror. Som regel er frisøren kjapp, sier bare ja ja, utfører klippen og spør etter betaling. 

Så nå bruker jeg ikke mer penger hos frisører og har heller lært å klippe selv. 

Samme erfaring. Hadde en god en for flere år siden, men hun sluttet. 

Følte at det gikk kjapt for seg når jeg satt i frisørstolen. 

Ts

• Liker 1
Skrevet

Det er veldig lurt å ha med et bilde av hvordan fasong og klipp du er ute etter 😊 nesten uansett liksom, også diskutere det litt før du setter deg i stolen. Jeg er heldig at jeg har en søster som er frisør og veldig flink, men jeg har likevel et bilde med av sånn ca hvordan jeg ønsker å ha det. Bare sånn til neste gang 😀 men stikk å klag, det har du rett til og de blir ikke fornærmet (eller fornærma siden jeg også er fra Telemark) 😅 

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt og avsporinger, og svar til dette.

Søgni, mod.

Skrevet

Tråden er ryddet for kommentar til moderering. 

Søgni,mod.

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme erfaring. Hadde en god en for flere år siden, men hun sluttet. 

Følte at det gikk kjapt for seg når jeg satt i frisørstolen. 

Ts

Hadde til og med tatt med meg flere bilder av en spesiell klipp jeg, men de klarte det ikke da en gang. 2 år siden sist jeg var hos frisør, kun klipt tupper selv hjemme etter det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...