Lady Lovelylocks Skrevet 2. juli 2005 #1 Skrevet 2. juli 2005 Hva er ditt favoritt-produkt fra Lush? Har planer om og handle litt der. Men trenger tips om hva jeg burde kjøpe.
Gjest Gjesta Skrevet 2. juli 2005 #2 Skrevet 2. juli 2005 Håndkremen Helping Hands Bodylotionen Sympathy for the Skin Leppepomaden Lip Service Dusjsåpene synes jeg er for sterkt parfymerte, og huden ble veldig tørr etterpå.
Lady Lovelylocks Skrevet 3. juli 2005 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2005 Hmm. Ingen fler som bruker Lush-produkter?
Gjest joda Skrevet 3. juli 2005 #4 Skrevet 3. juli 2005 Får man tak i produktene i Norge, da? Jeg har bare kjøpt "tilfeldige" varer når jeg har vært utenlands, så har ikke mye erfaring. En del av produktene lukter ganske sterkt, men de har mye fint... Hadde det ikke vært så varmt sist jeg var i en Lush-butikk ville jeg kjøpt med noen sjokolademassasjebiter.
Elze Skrevet 4. juli 2005 #5 Skrevet 4. juli 2005 Jeg liker Sympathy for the Skin, det er min favorittbodylotion. Slammer dusjsåpe liker jeg også.
Rosenrød Skrevet 4. juli 2005 #6 Skrevet 4. juli 2005 Kunne også tenkt meg å prøve noen av disse produktene, men får jo helt angst bare av å nærme meg butikkene (pga lukta...). Men kanskje dette må overvinnes dersom produktene er gode.
Scheherazade Skrevet 4. juli 2005 #7 Skrevet 4. juli 2005 Jeg liker godt de store badebombene, STORE brusekuler til badekaret. Men er enig i at lukten i butikken er ganske overveldende...
apple Skrevet 5. juli 2005 #8 Skrevet 5. juli 2005 Ocean Salt er nok mitt yndlingsprodukt, men det passar definitivt ikkje dersom du har turr/sensitiv hud. Men for meg er det i alle fall ein fantastisk god skrubb, både for ansiktet og resten av kroppen. Eg er elles enig med Lilith i at Helping Hands og Lip Service er veldig gode produkt. Eg trur faktisk at Lip Service er den første produktet eg har prøvd på leppene mine som klarer å hindra uttørking og sprekker og store mengdar død hud. Vil elles anbefala å prøva sjampoar i fast form eller sjampokaker dersom du har ein hårtype som kan passa til nokre av desse produkta. Eg likar dessutan balsamen Veganese veldig godt, synest nesten den gjev meir fuktigheit enn nokre av dei tyngre balsamane dei har, og dessutan luktar den heilt fantastisk godt (sitrus). Eg er og fan av fotkremen Pied de Pepper. Det er visst litt delte meiningar om denne, eg har høyrt at enkelte har fått brune merke på sokkar og sengetøy og alt mogleg, men dette er ikkje noko eg har merka noko til. Eg vil elles anbefala deg å ta ein tur på websidene til Lush i eit land der kundar kan skriva kommentarar til produkta. Då får du kanskje eit litt betre inntrykk av kva som kan vera positivt og negativt med dei ulike produkta. Du kan til dømes prøva Lush Canada. Og framsida til Lush Canada gjorde meg veldig nyfiken på dei nye leppebalsamane, men, som sagt, Lip Service gjer jobben! Trur kanskje det var nok frå ein stor Lush-fan. Du får heller stilla spesifikke spørsmål dersom det er noko du lurer på. Og fortel kva du ender opp med å kjøpa.
Lady Lovelylocks Skrevet 6. juli 2005 Forfatter #10 Skrevet 6. juli 2005 Blir ikke noe shopping der på en stund ennå, da jeg ikke har ferie før om noen uker. Men må innom og kikke på sidene hver dag. Er så mye "spennende" der. Har noen av dere erfaring med disse badebombene? Hvordan fungerer det, bruker man den kun en gang? Eller kan man bruke den flere ganger?
Gjest innom to strakser :) Skrevet 7. juli 2005 #11 Skrevet 7. juli 2005 http://www.lush.co.uk/system/index.html Noen her som har bestilt fra hjemmesiden deres? Skriver de ned verdien slik at man slipper alt styret med toll osv? Jeg har laget meg en liste på rundt 20 ting jeg kunne tenkt meg å prøve ut, og med frakt blir det £95.55, men om det kommer toll osv i tillegg så blir det, tja, hva blir det egentlig? 125 pund ca?
Gjest Guest Skrevet 20. juli 2005 #13 Skrevet 20. juli 2005 http://www.lush.co.uk/system/index.html Noen her som har bestilt fra hjemmesiden deres? Skriver de ned verdien slik at man slipper alt styret med toll osv? Jeg har laget meg en liste på rundt 20 ting jeg kunne tenkt meg å prøve ut, og med frakt blir det £95.55, men om det kommer toll osv i tillegg så blir det, tja, hva blir det egentlig? 125 pund ca? ← Jeg TROR de gjør det, men jeg husker ikke, det er så lenge siden jeg bestillte noe derfra på nett, kjøper direkte i butikken nå
Gjest idakaroline Skrevet 1. april 2011 #14 Skrevet 1. april 2011 Ser dette er en gammel tråd, men jeg svarer likevel jeg! Jeg oppdaget Lush for et halvt år siden, og har blitt helt forelsket i dusjsåpen Happy Hippy. Åh, den lukter så godt! Badebombene fra Lush er helt herlige de også. Favoritten der er Dragon's Egg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå