AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #1 Skrevet 15. juni 2020 Noen som har tatt yrkesfag og lignende som voksen? Hva tok du? Hvordan var det? Vurderer noe innen elektronikk, kanskje? Anonymkode: 0e99a...b68
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #2 Skrevet 15. juni 2020 Ikke tatt yrkesfag som voksen, men har tatt allmenn. Egen voksenklasse, veldig greit opplegg Anonymkode: ef5b8...aa6
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #3 Skrevet 15. juni 2020 Jeg har ikke tatt det, men jeg søkte voksenopplæring på elektrolinja i fjor (i Oslo) og fikk avslag fordi jeg allerede har fullført 3 år på vgs. Hadde det vært ledige plasser, hadde det vært en mulighet, men det var det altså ikke. Karriereveilederen jeg traff rett etterpå bekreftet også at det er veldig mange som ønsker å ta elektronikkfag som voksen og det er derfor svært vanskelig å få plass. Synes det er håpløst at det skal være så greit å få studiekompetanse etter yrkesfag, men om du vil bytte andre veien så er det mye mer utfordrende å få plass. Anonymkode: f37d2...e23
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #4 Skrevet 15. juni 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har tatt yrkesfag og lignende som voksen? Hva tok du? Hvordan var det? Vurderer noe innen elektronikk, kanskje? Anonymkode: 0e99a...b68 Kjenner flere, innen elektronikk, helse og noe mat/kokkegreier. De var i 40 årene og ingen av dem angrer. Anonymkode: 0f435...8f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå