Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg tar noen enkeltfag ved universitetet som er relatert til min utdanning og yrke, men er usikker på hvor de skal stå på min CV. Det kjennes så rart å sette de under utdanning, selv om de jo er det. Bør de kanskje heller stå under "kurs"?

Anonymkode: 90e40...c96

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg tar noen enkeltfag ved universitetet som er relatert til min utdanning og yrke, men er usikker på hvor de skal stå på min CV. Det kjennes så rart å sette de under utdanning, selv om de jo er det. Bør de kanskje heller stå under "kurs"?

Gir de studiepoeng så skal de under studier (enkeltfag - emnde ditt og datt - antall stp).. Er det kurs for å øke kunnskap skriver du det under kurs.. 

Anonymkode: f1674...f75

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gir de studiepoeng så skal de under studier (enkeltfag - emnde ditt og datt - antall stp).. Er det kurs for å øke kunnskap skriver du det under kurs.. 

Det er fra universitet og har studiepoeng. Da setter jeg det på utdanning. Takk for svar

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fra universitet og har studiepoeng. Da setter jeg det på utdanning. Takk for svar

Det skal forresten telle på lønn når du øker kunnskap i et emne du er/blir ansatt i, som tips 😉

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skal forresten telle på lønn når du øker kunnskap i et emne du er/blir ansatt i, som tips 😉

blomsterbukett til deg!! 😄 

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

blomsterbukett til deg!! 😄 

Husk også å melde deg inn i fagforening! Det gir også fordeler ☺️ finnes også studentforeninger. Men vet ikke hva du jobber med, men lurt å tenke på. 

Jo takk, håper du ellers har en fin dag og lykke til ☺️☺️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...