AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #1 Skrevet 15. juni 2020 Jeg skrev et innlegg her for en stund siden av ei jeg meldte til barnevernet.. hun truet med selvmord foran barna og jeg hadde en dårlig magefølelse.. fikk mye pes her inne pga dette. nå har det kommet fram at hun skal i fengsel for noe hun har gjort.. så magefølelsen min var ikke feil. Anonymkode: 0d16b...edf 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. juni 2020 #2 Skrevet 15. juni 2020 Har ikke sett den andre tråden din, men så bra du meldte fra, og jeg håper det går bra med barna etter omstendighetene, må jo være veldig alvorlig når moren havner i fengsel.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #3 Skrevet 15. juni 2020 Noen her inne skal alltid «ta» ts. Så det hadde jeg glatt ignorert. Melder man til barnevernet så er det gjerne for en grunn, å har ikke personen(e) noe å skjule så vil det heller ikke få noen følger. Mennesker som er mer redd for å ødelegge relasjonen til en venn eller familiemedlem fremfor å redde barna fra et skadelig miljø er feige. Anonymkode: 45442...c9b 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #4 Skrevet 15. juni 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen her inne skal alltid «ta» ts. Så det hadde jeg glatt ignorert. Melder man til barnevernet så er det gjerne for en grunn, å har ikke personen(e) noe å skjule så vil det heller ikke få noen følger. Mennesker som er mer redd for å ødelegge relasjonen til en venn eller familiemedlem fremfor å redde barna fra et skadelig miljø er feige. Anonymkode: 45442...c9b Trist å høyre. Ts, du gjorde heilt rett i å melde bekymring! Heilt einig i at me må melde viss me trur at barna ikkje har det greitt! Men er ueinig i at det ikkje får følger, viss mistanken ikkje stemte. Eg vart meldt, utan at det var hold i skuldingane. Det var traumatisk for barnet, meg og heile familien. Etter ei slik oppleving blir det vanskelig å stole på folk igjen. Eg er ikkje sikker på om vi nokonsinne kommer heilt over det. Anonymkode: cff29...d82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå