Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 35+3, og har i hele svangerskapet hatt det jordmor kaller en aktiv livmor - med mye kynnere. De siste dagene har noen av sammentrekningene vært vonde, og kommet mer pulserende enn en kynner. 

I dag har jeg bare vondt konstant. Kjennes ut som ordentlige menssmerter, og kommer både mens jeg har kynnere, men også når magen er myk. Smerten kommer ikke i bølger slik jeg trodde rier gjorde, men er mer konstant. 

Har ikke hatt andre modningstegn, annet enn jeg har vært rar i magen de siste dagene, og det har vekslet mellom diaré og forstoppelse. 

Noen som har vært borti dette? Er det maserier selv om de er mer konstante? Bør jeg evt kontakte føden? Eller er det noe som bare er en del av den modningen som nå kan ta lang tid?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du tar en dusj og riene gir seg er det mest maserier/modningsrier. Når det er ordentlige rier så kjenner du det og du er ikke i tvil. De kommer som du sier i bølger og presser på en måte barnet nedover. Men ring sykehuset dersom du er i tvil ☺️

Anonymkode: 88778...15d

AnonymBruker
Skrevet

Menssmerter kan du godt få sjekket ut tenker jeg. Jeg visste ikke at jeg var i fødsel før jeg var 7 cm åpen. 

Anonymkode: 777f6...e5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...