Tottlå Skrevet 2. juli 2005 #1 Skrevet 2. juli 2005 Har smuglest sidene deres i mange mnd nå! Endelig vår tur. Vi forlova oss i fjor på denne tiden, men uten å sette dato for bryllupet. Nylig ble vi enige om 3 juni 2006. Juhu Vi er litt hemlighetsfulle av oss, derfor får ingen vite noe før de finner invitasjonen i posten. Derfor må jeg få "lufte" meg litt her, holder på å sprekke! Holder på å ordne lokale nå, så bestiller vi tinghuset når vi vet at lokalet er iorden. Og det får jeg vite på mandag. Måtte bare dele de spede bryllupsforbredelsene med noen. Er så glad så glad :-) Må legge til; vi er enige om hemlighetskremeriene, men jeg sliter litt med holde det...
Gjest lindas Skrevet 2. juli 2005 #2 Skrevet 2. juli 2005 hadde tenkt å holde det hemmelig vi og,enige om det... men jeg og den STORE kjeften min... + tre unger som ikke akkurat greier å holde på en hemmelighet,så har det ikke gått så bra :oops: håper det går bedre for dere
Lillepusen Skrevet 2. juli 2005 #4 Skrevet 2. juli 2005 Så morsomt!!! Folk blir nok veldig glade når de plutselig får en innbydelse i postkassen...! Lykke til med bryllupsplanleggingen, og med selve bryllupet! Jeg selv gifter meg om en mnd og en uke... og nå bare koser jeg meg med forberedelsene! Det tok litt tid før stresset ga seg, men nå gleder jeg meg bare sånn!!! Håper du og mannen din får et flott liv sammen!
Boogie Skrevet 2. juli 2005 #5 Skrevet 2. juli 2005 Så artig!! Da er det nok mange som blir positivt overrasket. Gratulere forresten, og lykke til med forbredelsene i det skjulte
Lillemilla Skrevet 2. juli 2005 #6 Skrevet 2. juli 2005 Gratulerer!! :D Vi gifter oss samme dagen vi!
Tottlå Skrevet 2. juli 2005 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2005 Samme dag! Kult! Komt godt i gang med forberedelsene?
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2005 #8 Skrevet 2. juli 2005 Gratulerer!!! Fått deg bryllupsdagbok enno?
Flugelhorn Skrevet 3. juli 2005 #10 Skrevet 3. juli 2005 Gratulerer! :blomst_opp: Spennende å holde det hemmelig, det ville jeg også, men min forlovede klarte ikke holde seg, så nå vet så og si alle det Jeg er også ganske ny her, og er kjempeglad for å ha funnet dette forumet, er en super plass å få råd og dele tanker og føleleser
Lillemilla Skrevet 3. juli 2005 #11 Skrevet 3. juli 2005 Tottlå: Ja, vi har planlagt en stund, men måtte plutselig skifte by/bygd. Mange detaljer er likevel planlagt :D Du kan jo kikke i dagboken min! Klikk på linken i signaturen! :D
Tigi Skrevet 3. juli 2005 #14 Skrevet 3. juli 2005 Gratulerer, Tottlå! :-) Men bare et lite tips. Husk at tinghusene opererer med kontortid, dvs. at dere har liten sjanse for å få gifte dere en lørdag. Jeg vet at både Sandnes/Stavanger/Jæren pleier å ha en mulig lørdag i løpet av sommeren, men dere skal være heldige om det klaffer med den dere har tenkt. Sjekk dette før dere bestiller lokalet!
Lassie Skrevet 3. juli 2005 #15 Skrevet 3. juli 2005 Gratulerer så mye!! Vi skulle liksom også holde hemmelig, kun vi og forloverne som skulle vite noe (utenom alle her da.. hehe), slik at vi skulle i all stillhet reise med forloverne til utlandet og gjøre det.. Nå vet vel stort sett hele venneflokken det snart Ingen av oss er så flinke til å holde på sånne store glade hemmeligheter... hehe.. Ikke når det gjelder oss selv. Men familiene våre vet ingenting enda.. hihi! Lykke til!
Tottlå Skrevet 3. juli 2005 Forfatter #16 Skrevet 3. juli 2005 Takk for tipset. Har tatt det som en selfølge at Tinghuset hadde vielser på lørdager. Tror jeg skal ta en tlf temmelig tidlig i morgen! Så får vi se. Kanskje vielse på fredag, middag med nærmeste familie fredag kveld, litt uformell bryllupsfest med venner på lørdagen? Går jo det og. Og påfølgende bryllupsreise på søndagen? Mange muligeheter. Takk for tipset Tigi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå