Gå til innhold

Jeg og kjæresten ønsker å selge hennes truser på nett.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten har nå nylig startet å spare til å kjøpe vår første leilighet sammen. 

Så vi hadde en liten prat her om dagen om hvor mye vi ser for oss at vi kan klare å spare. Etter vi hadde snakket litt løst om det så foreslo jeg på tull at vi kunne begynne å selge trusene hennes, så lenge hun er helt anonym osv. Og overraskende nok så hadde hun ikke noe i mot dette.

Jeg har sett litt rundt på nett for å hvilke muligheter vi har. 
Men er det noen her på forumet som har erfaring med dette? Hvilke sider som er bra. 

Takker for svar. 

Anonymkode: 1e820...7eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For all del kjør på. stiller større blikk mot de som faktisk betaler for brukte truser men whatever makes your boat float eller hva enn det heter.

har ikke erfaring med å verken kjøpe eller selge men finner det fascinerende begge parter... 

Anonymkode: f4a3a...539

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bruk google, det temaet er tatt opp her mange ganger. feks. 'selge truse site:kvinneguiden.no'

Det er veldig mange tilbydere, mange sender forspørsel for å ha litt runkemateriale og ikke har som intensjon å handle noe som helst.  Det går mye tid med på å sile ut. Noen ønsker truser som er brukt i opptil 5 dager, noen vil ha med bremsespor osv.

Anonymkode: 6495b...eed

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For all del kjør på. stiller større blikk mot de som faktisk betaler for brukte truser men whatever makes your boat float eller hva enn det heter.

har ikke erfaring med å verken kjøpe eller selge men finner det fascinerende begge parter... 

Kunne aldri kjøpt brukte truser selv, og forstår ikke at folk faktisk gjør det. 
Men ser at det kan være lettjente penger. Og det skader heller ikke kjæresten min å sende noen truser så lenge hun er helt anonym, og ønsker det selv da selvfølgelig. 
Hilsen 
TS 

AnonymBruker
Skrevet

Er det muligt å ordne betaling anonymt?

Anonymkode: be7aa...4e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror det skal være mulig igjennom paypal 

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har dere tenkt å få betalingen helt anonyme? For å unngå at folk sender henne slibrige tekstmeldinger etter en betaling på Vipps (der man får opp navn på mottaker) så er det kanskje bedre at DU som mann står som vipps-mottakeren?

Samboeren/kjæresten din bør samtidig få fjernet nummeret sitt fra opplysningssider på nett, som GuleSider.no og 1881.no, sånn at ikke eklingene kan spore henne opp. Har dere samme adresse, eller er dere bare kjærester ennå?

Anonymkode: 04086...923

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kun med bitcoin.

Anonymkode: 29f6e...041

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan har dere tenkt å få betalingen helt anonyme? For å unngå at folk sender henne slibrige tekstmeldinger etter en betaling på Vipps (der man får opp navn på mottaker) så er det kanskje bedre at DU som mann står som vipps-mottakeren?

Samboeren/kjæresten din bør samtidig få fjernet nummeret sitt fra opplysningssider på nett, som GuleSider.no og 1881.no, sånn at ikke eklingene kan spore henne opp. Har dere samme adresse, eller er dere bare kjærester ennå?

Anonymkode: 04086...923

Om vi ender opp med å ta betaling igjennom vipps så vil jeg stå som mottaker. 
Dette med betaling er noe vi må tenke nøye igjennom. 

Vi har samme adresse, men du vil ikke finne de opplysningene på nett. 

AnonymBruker
Skrevet

Finn noe utenlandsk side. Neteller eller et eller annet som gir mulighet til å være litt mer random. 

ikke vipps... sånn helt seriøst... hadde heller solgt dop via vipps en brukte truser.. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men er det noen her på forumet som har erfaring med dette? Hvilke sider som er bra. 

minenakenbilder.no ....seriøs og hyggelige aktører🤗

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

minenakenbilder.no ....seriøs og hyggelige aktører🤗

Takk, jeg skal ta en titt på det :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De som selger truser.... for meg er de litt prostituerte light.

Anonymkode: 74b5a...845

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange som selger truser via nakenprat. Jeg undersøkte litt for moro. Lag en bruker på nakenprat, opprett en «annonse»på forumet der, og vipps, så får du mange forespørsler. De fleste vil møtes når de skal kjøpe truser, pussig nok. Mange vil ta av deg trusa personlig. Jeg fikk ikke noen forespørsler om å sende via posten. 

Anonymkode: 602e1...0c2

Skrevet

Patetisk.

Gjest Alterego666
Skrevet

Er det ikke bedre å ta en utdannelse?

AnonymBruker
Skrevet

Kan sende deg mine truser også hvis du vil så kan du selge de 😁 skal si de er godt brukt 👍

Anonymkode: 54e30...f0c

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Paypal. Beskrivelsen for framgangsmåte er i flere tråder her allerede. Som jeg sa: google

Anonymkode: 6495b...eed

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange som selger truser via nakenprat. Jeg undersøkte litt for moro. Lag en bruker på nakenprat, opprett en «annonse»på forumet der, og vipps, så får du mange forespørsler. De fleste vil møtes når de skal kjøpe truser, pussig nok. Mange vil ta av deg trusa personlig. Jeg fikk ikke noen forespørsler om å sende via posten. 

Anonymkode: 602e1...0c2

Lagde bruker der i går kveld, og det har tikket inn en noen forespørsler :)

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Alterego666 skrev:

Er det ikke bedre å ta en utdannelse?

Utdannelse har jeg, og økonomien er veldig bra :)
Men hvorfor ikke utnytte seg av det om vi har muligheten? 

Vi ønsker å selge bilder og filmer også. 
Ser at det er mange ønsker der ute. 

TS 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...