Aelwyn Skrevet 2. juli 2005 #1 Skrevet 2. juli 2005 I dag er det ett år til jeg gifter meg med den skjønneste herligste mannen på jord! Og det beste av alt, han er MIIIIIIN! I am so lucky! Og, I går var vi på ultralyd og fikk vite at vi venter Jente! Jeg er lykkelita jeg nå for tiden.
*CHOUCHOU* Skrevet 2. juli 2005 #2 Skrevet 2. juli 2005 Ah, rett og slett et lite gledesutbrudd! Sa herlig! Gleder meg med deg og föler meg skikkelig lykkelig og heldig jeg ogsa!
Boogie Skrevet 2. juli 2005 #4 Skrevet 2. juli 2005 Så gøy at dere fikk vite kjønnet på lille nurket i magen Og tenk om et år er dere gift og har ei datter
Aelwyn Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2006 (endret) Dette skulle vært lagt inn i dagboka... Blingset litt! Endret 20. januar 2006 av Aelwyn
Sheba Skrevet 20. januar 2006 #6 Skrevet 20. januar 2006 Med all respekt - dette høres litt søkt ut. Skriver du på den måten du gjør i dag fordi du vet at mannen din og/eller andre du kjenner leser her inne? Du virker fryktelig umoden, rett og slett. Vel - bare et hjertesukk fra meg - av hensyn til barna deres håper jeg jo uansett at ting ordner seg.
Aelwyn Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2006 Hva mener du med søkt ut? Jeg skriver rett fra hjertet. Du har ingen anelse hva dette året har gjort med oss, hva vi har gjennomgått og hva samboeren min har måttet tåle og gjennomgå pga mine valg...
Trampe Skrevet 20. januar 2006 #8 Skrevet 20. januar 2006 Øh, hvorfor drar du opp en så gammel tråd for å skrive at den skulle vært i dagboka di? :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 20. januar 2006 #9 Skrevet 20. januar 2006 Øh, hvorfor drar du opp en så gammel tråd for å skrive at den skulle vært i dagboka di? :klø: ← Det lurer jeg også på
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #10 Skrevet 20. januar 2006 Ahh, var det ikke du som for en tid siden takket for deg og sa farvel? Bryllupet ditt er avlyst fordi du var utro??? Hva er meninga med å dra opp en gammel tråd nå?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå