Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg ser på muligheten å søke på en ekstrajobb i helger , helst pga det sosiale ettersom jeg ikke har fått så mange venner gjennom jobb. Jeg er 29 år og lurer på tips på hva som er "innafor" å søke på for å treffe folk - er det å jobbe i bar nå for sent for meg ? Jobber å anbale for det det mer sosiale aspektet for en jobb?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, ville nok valgt noe frivillig i stedet. Når det er betalt blir det "Jobb", så søk heller venner på denne måten. Ikke alle vil ha jobben på fritiden sin.

Jobb ER jobb, sånn er det for det fleste.

Anonymkode: 44059...299

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spørs hvor seriøst du vil ha det. Jobber det mange "voksne" der (med "huslån, barn, Volvo og hund") er det mindre sjanse for å få det sosial jeg tror du er ute etter. Bar er mer riktig da. Men da kanskje det blir for ungt igjen.

Anonymkode: 8ab07...838

Skrevet
1 hour ago, Rose___ said:

Hei!

Jeg ser på muligheten å søke på en ekstrajobb i helger , helst pga det sosiale ettersom jeg ikke har fått så mange venner gjennom jobb. Jeg er 29 år og lurer på tips på hva som er "innafor" å søke på for å treffe folk - er det å jobbe i bar nå for sent for meg ? Jobber å anbale for det det mer sosiale aspektet for en jobb?

Absolutt ikke for sent å jobbe i bar - det spørs kanskje riktignok hvilken bar du jobber i! Syns det høres ut som en god idé, og da hvertfall bar fremfor kafé. Men det er nok kanskje enda lettere, som noen sier her, å få seg venner gjennom frivillig arbeid, siden alle er der nok litt mer for både saken og det sosiale, mens ved en bar er det nok en del som fortsatt bare anser det som jobb.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...