AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #1 Skrevet 15. juni 2020 Vi driver å kikker litt på hytter og har da kommet over en som kunne passet oss veldig bra i Uvdal. Er det noen som har erfaringer og kanskje kjenner til bygda eller nærområdet? Vi har også funnet en hytte på flå som vi liker, men holder en knapp på Uvdal. kom gjerne med innspill på begge stedene! Anonymkode: e0f75...682
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #2 Skrevet 15. juni 2020 Heia Uvdal!! Det spørs jo hva du liker! Fine muligheter på vinteren med ski både bortover og nedover. Og på sommeren har du også mange fine turmuligheter. Du har jo Hardangervidda du kan boltre deg på og mange andre turmuligheter. Jeg kommer fra området, men litt lenger ned i dalen( bor ikke der lenger nå, men oppover ved hver mulighet) og kan absolutt anbefale hytte i Uvdal, kjenner flere som har som har hytte i Uvdal og området der og de elsker det. På vinteren er du ikke langt fra Geilo heller, så da kan du ta en kjøretur dit for ski og en tur på Peppes el. Det er ikke altfor langt til Langedrag, Bjørneparken i Flå er også en mulighet for dagstur. Flå kjenner jeg ikke til og er på feil side av fjellet 😉 neida, men vi tar en tur til Bjørneparken hver sommer, og så en tur på mcern og litt shopping. Ikke akkurat store mulighetene for shopping i Uvdal. Men hvis du kjører litt nedover kommer du til Rødberg hvor det er Intersport, kiwi, lekebutikk/littavhvertbutikk, vinmonopol, apotek, og et par butikker til. Og anbefaler å ta en tur på Risan (kafeen). Lykke til med valget, og håper dere blir fornøyde Anonymkode: c7e96...85d
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #3 Skrevet 18. juni 2020 På 15.6.2020 den 5.44, AnonymBruker skrev: Heia Uvdal!! Det spørs jo hva du liker! Fine muligheter på vinteren med ski både bortover og nedover. Og på sommeren har du også mange fine turmuligheter. Du har jo Hardangervidda du kan boltre deg på og mange andre turmuligheter. Jeg kommer fra området, men litt lenger ned i dalen( bor ikke der lenger nå, men oppover ved hver mulighet) og kan absolutt anbefale hytte i Uvdal, kjenner flere som har som har hytte i Uvdal og området der og de elsker det. På vinteren er du ikke langt fra Geilo heller, så da kan du ta en kjøretur dit for ski og en tur på Peppes el. Det er ikke altfor langt til Langedrag, Bjørneparken i Flå er også en mulighet for dagstur. Flå kjenner jeg ikke til og er på feil side av fjellet 😉 neida, men vi tar en tur til Bjørneparken hver sommer, og så en tur på mcern og litt shopping. Ikke akkurat store mulighetene for shopping i Uvdal. Men hvis du kjører litt nedover kommer du til Rødberg hvor det er Intersport, kiwi, lekebutikk/littavhvertbutikk, vinmonopol, apotek, og et par butikker til. Og anbefaler å ta en tur på Risan (kafeen). Lykke til med valget, og håper dere blir fornøyde Anonymkode: c7e96...85d Tusen takk for svar. 😊 det blir nok hytte på Uvdal tror jeg, så det var kjekt å lese svaret ditt. Anonymkode: e0f75...682
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå