AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #1 Skrevet 15. juni 2020 Jeg går nå på ivf medisiner og har oppdaget di siste dagene at underlivet lukter vondt. Lukter som en sterkt svettelukt. Er deg vanlig at underlivet endrer lukt under stimulering? Anonymkode: 18c59...d2a
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #2 Skrevet 15. juni 2020 Har jeg aldri merket. Om du stimulerer, vil du gjerne produsere mye el-slim. Hvis det blir fuktig og varmt (i disse tider) over tid, kan kanskje det være en årsak? Anonymkode: f6202...eb3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #3 Skrevet 15. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har jeg aldri merket. Om du stimulerer, vil du gjerne produsere mye el-slim. Hvis det blir fuktig og varmt (i disse tider) over tid, kan kanskje det være en årsak? Anonymkode: f6202...eb3 Jeg synes egentlig ikke jeg er mer fuktig enn normalt, jeg bare merker at lukta er litt heftigere Anonymkode: 18c59...d2a
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #4 Skrevet 15. juni 2020 Jeg merket ikke noe mer lukt da jeg brukte medisiner for IVF. Hva slags medisiner bruker du? Anonymkode: 4ac1e...15d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå