Pasha Skrevet 2. juli 2005 #1 Skrevet 2. juli 2005 Vet at dette teamaet har vært oppe mange ganger før,, men jeg starter en ny en likevel jeg... Hvor mye betalte dere for forografen deres og hva innholdt den pakka? Har sendt mail til en norsk fotograf i New York.. hun tok 5000 kr for 1-2 timer og 7000 kr for 3-4 timer emd fotografering. Da fikk vi album med 20-40 bilder og cd med alle bildene.. synes dette virket litt dyrt jeg.. eller er det bare meg?
Arwen Skrevet 2. juli 2005 #2 Skrevet 2. juli 2005 Synes ikke det virker voldsomt dyrt, vi betalte 5000 kroner for 1,5 timer hos vår fotograf, fikk da ca 20 bilder (husker ikke helt hvor mange bilder vi endte opp med faktisk) Fikk ingen cd med bildene heller. Synes det høres ut som et bra tilbud jeg.
Pasha Skrevet 2. juli 2005 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2005 det var heller de 7000 kr jeg syntes ble dyrt da...(selv om 5000 ikke er småpenger det heller egentlig). Man får jo ikke med noen fler bilder ved å fotografere 1-2 timer lenger.. men man får kanskje noen mer varierte og kasnkje bedre bilder. Var det takkekort o.l med hos dere? Ble ikke skrevet noe om det i mailen henens,, så jeg renger nesten med at det ikke er det
Arwen Skrevet 2. juli 2005 #4 Skrevet 2. juli 2005 Nei, det bestilte vi utenom. Brukte vel opp mot 10 000 på fotografen til sammen med bilder, takkekort forstørrelser og alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå