AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #1 Skrevet 14. juni 2020 Når det skjer ulykker nå, spesielt badeulykker blir hun helt traumatisert (føles det som) og dette påvirker oss. Hun synes tydlig det er feil av meg å la barna bade i sjø/vann, selv med redningsvest/baderinger. Så når hun ringer barnebarna å spør hvordan de har det og de glade kan fortelle at de har badet sammen med foreldre og søsken, blir hun avkortet og vil prate med meg og minne meg på ulykkene. Ender med at barnet er skuffet over å ikke få dele gleden med bestemor og jeg lurer på hva jeg gjør galt og om jeg burde gjøre noe annerledes. Ulykker kan skje når som helst, inne hjemme, ute i trafikken, sykdommer kan ramme oss osv. Men vi skal vel ikke kunne avkjøle oss og kose oss på en godværshelg som dette? Anonymkode: 2cba1...7dc
Gjest Blondie65 Skrevet 14. juni 2020 #2 Skrevet 14. juni 2020 Du må prate med din mor, det her går virkelig ikke an. Jeg går jo ut fra at du er en ansvarlig voksen som ikke sender barna av sted til badeplassen alene eller sitter med nesen begravet i mobilen mens de bader? Selvfølgelig skal ungene både få kose seg og dele det med mormor, så mormor må bli voksen! Fikk dere ikke lov å bade da dere var små?
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #3 Skrevet 14. juni 2020 Prøv å forstå henne.. hun er livredd for at det skal skje barna noe mtp de ulykke e som har vært g ført til dødsfall. prøv å berolige henne med at du har kontroll og følger med barna til en hver tid Anonymkode: 23960...4c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå