AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #1 Skrevet 14. juni 2020 Huff, jeg føler jeg har svikta kjæresten min. Jeg elsker han uendelig mye, så dette gjør så vondt😔 Vi var på fest inatt, og jeg kom i prat med en kompis av han, som jeg også har litt kjennskap til. Vi satt og pratet da jeg prøver å koble han med ei venninne av meg. Han har litt dårlig selvtillit, da han i en alder av 23 ikke har hatt noe forhold enda. Så klarte jeg å gørte ut av meg at hadde det ikke vært for kjæresten min så hadde han vært en sånn type jeg kunne klaffet med. (Min type mann) Jeg flørtet absolutt ikke, og har aldri hatt et godt øye til han eller noe. Hadde verdens dårligste samvittighet når jeg våknet imårest, kvalm og vondt i magen. Føler jeg har vært utro😔 bør jeg fortelle kjæresten om dette? Er så redd han blir skuffa. Jeg har det virkelig ikke bra nå...😔 Anonymkode: 7c80d...358
Kenelz Skrevet 14. juni 2020 #2 Skrevet 14. juni 2020 Om det vil lette på samvittigheten din så forteller du din mann om det. Men helt ærlig så ville jeg ikke ha tenkt så mye på det. Du fortalte bare i grunn at gutten ikke var helt håpløs og lett kunne ha fått seg en kjærest. Det var ikke sånn at du ville ha dumpet mannen din for han. 11
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #3 Skrevet 14. juni 2020 Du har ikke vært utro, og ikke vært noe i nærheten som kan ligne på utroskap. Anonymkode: 1a4ba...3e8 14
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #4 Skrevet 14. juni 2020 Herregud! Slapp av. Det der var ingenting. Anonymkode: 23c2d...4fb 13
911 Skrevet 14. juni 2020 #5 Skrevet 14. juni 2020 Synd du føler slik for du har ikke vært utro i mine øyne. Litt usikker på hva jeg vil råde deg til, men tror jeg ville fortalt kjæresten nøyaktig hva som skjedde og hvilke intensjoner du hadde. Du ville jo bare hjelpe han på veien og koble han sammen med venninnen din. Dine ord var jo bare for å "trøste" han og fortelle han at han har en verdi på "markedet" Om kjæresten får vite dette av kompisen sin kan han begynne å lure. Tror han vil forstå. Kanskje du kan vise han hva du og oss andre har skrevet? Ikke la din dårlige samvittighet plage deg. 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #6 Skrevet 14. juni 2020 Det var jo et hyggelig kompliment kunne fint sagt sånn selv, uten at det hadde vært feil. Anonymkode: c080c...5cd 6
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #7 Skrevet 14. juni 2020 Nei, du har ikke vært utro. Tvert i mot. Du har bare vært et godt medmenneske ❤️. Ingen vits i å bekjenne noe overfor kjæresten, da vil han jo bare bli usikker og lure på hvorfor du føler du har vært utro og om du faktisk mente noe med det du sa, etc.... 😵 Anonymkode: da2a1...091 4
Missy77 Skrevet 14. juni 2020 #8 Skrevet 14. juni 2020 Du har ikke vært utro. ☺️ Det er kun fylleangsten. 😉 4
kisskissbangbang Skrevet 14. juni 2020 #9 Skrevet 14. juni 2020 Nei, dette er en ikke-sak. Det var jo bare en kompliment i en hyggelig samtale. Dersom kjæresten din skulle reagere negativt på dette sier det mer om han enn om deg. 4
WonderWomaan Skrevet 15. juni 2020 #10 Skrevet 15. juni 2020 Du har ikke vært utro i det hele tatt. Ikke tenk mer på det. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #11 Skrevet 15. juni 2020 Dette er jo helt sykt !!! Patetisk Anonymkode: 53f48...1b3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #12 Skrevet 15. juni 2020 Dette er et helt normalt kompliment. Anonymkode: 37a02...9ba 2
solmåneogstjerner Skrevet 15. juni 2020 #13 Skrevet 15. juni 2020 Du har jo bare vært en snill venn. Eneste er at når du sier at du godt kunne vært sammen med ham, så er det faktisk flørting! Men det er ikke noe galt med det heller. Du er et godt medmenneske som ønsker det beste for vennen din. Du har ikke vært utro (selv om det på en måte var litt flørting). Ikke si noe til kjæresten, annet enn 'jeg snakket med Tor, han var deppa, jeg sa til ham at han er en fin fyr'. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #14 Skrevet 15. juni 2020 Nei, du har ikke vært i nærheten av å være utro. Du har vel heller fått en person med dårlig selvtillit til å føle seg bedre. Gi deg selv en klapp på skuldra og nyt livet. Du er et godt menneske ❤️ 🙂 Anonymkode: 90f18...b00
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #15 Skrevet 15. juni 2020 "Hadde det ikke vært for ditt og datt, så kunne det vært oss". Den er ganske vanlig å slenge ut av seg, og de fleste tar det nok ikke så veldig seriøst. Anonymkode: 2f14b...75d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå