Gå til innhold

Drittlei jobben, hvordan levere oppsigelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Første jobben jeg vil si opp fra. Etter halvannet år er det nå nesten så jeg bare vurder å slutte å komme på jobb liksom. Jeg bryr meg rett og slett ikke om jeg får sparken og har innsett at jeg ikke kan fortsette å ha det sånn.

Så hva gjør jeg for å si opp jobben min? Hva må jeg levere skriftlig, må den være begrunnet med noe? Har 3 måneders oppsigelsestid, så er klar over at jeg ikke kan slutte på dagen, men vær så snill å hjelp meg så jeg kan levere enn oppsigelse allerede i morgen, ja helst i kveld. Noen som vet?

Anonymkode: c9ec1...36c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg «navn» ønsker å si opp min stilling hos «bedrift» med 3 måneders oppsigelsestid i henhold til kontrakt. 

signatur 

dato 

Anonymkode: 0ff47...cf9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du snakker med sjefen - sier du vil si opp stillingen din. Så sender du en mail med oppsigelsen (gjerne lik den over). Du kan også nevne at du (om mulig) gjerne vil fratre på et tidligere tidspunkt.

Anonymkode: db26c...0c8

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg vil sterkt råde deg til å ha en annen jobb i baklomma før du sier opp nåvære jobb.

Anonymkode: e2ec4...f2a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg vil sterkt råde deg til å ha en annen jobb i baklomma før du sier opp nåvære jobb.

Anonymkode: e2ec4...f2a

Har ikke jobb, men sitter fint økonomisk i det med stor buffer og eiendom. Kan leve uten jobb over et år selv uten å selge. Men jeg er rett og slett pisslei og har ingen hastverk med å finne ny jobb.

Anonymkode: c9ec1...36c

AnonymBruker
Skrevet

Sa du opp? 

Gidder du dele litt av de oppsparte midlene med meg, så kan vi gi oss et halvt års tid, begge to? Jeg er ikke dyr i drift. Hater bare jobben min.

Anonymkode: 59dd4...837

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...