AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #1 Del Skrevet 14. juni 2020 Skal feure bursdag for barnet mitt og har ikke plass hjemme. Noen tips til utebursdag? Tenkte å legge ut pledd og ha piknikbursdag. Mat og leker, forslag?😁 Anonymkode: ec638...885 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshineyellow Skrevet 14. juni 2020 #2 Del Skrevet 14. juni 2020 Grille pølser. 15 gjelder. Har dere uteleker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 14. juni 2020 #3 Del Skrevet 14. juni 2020 Kanskje grilling? Vet at min 5 åring elsker å grille ute sammen med familien. Kan grille noe så enkelt som pølse og ha med mye tilbehør! Kan også steke popcorn! Legg ut stort pledd, om du er super kreativt kan du kanskje ha pleddet inntil et stort tre og pynte treet med lyslenker som går på batteri? Ta med leketelt, enkle uteleker og ballonger som er festet med tråd! Pinata er også super populært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #4 Del Skrevet 14. juni 2020 2 minutter siden, Kenelz skrev: Kanskje grilling? Vet at min 5 åring elsker å grille ute sammen med familien. Kan grille noe så enkelt som pølse og ha med mye tilbehør! Kan også steke popcorn! Legg ut stort pledd, om du er super kreativt kan du kanskje ha pleddet inntil et stort tre og pynte treet med lyslenker som går på batteri? Ta med leketelt, enkle uteleker og ballonger som er festet med tråd! Pinata er også super populært. Vin i 5-års bursdag? 🤔🤔 Anonymkode: fb3ec...953 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 14. juni 2020 #5 Del Skrevet 14. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Vin i 5-års bursdag? 🤔🤔 Anonymkode: fb3ec...953 Bare fordi det er vin i bildet betyr ikke at man skal ha det med på barnebursdag. Man kan fint bytte det ut med vann, saft eller brus. Var et inspirasjonsbilde på mat, ikke drikke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #6 Del Skrevet 14. juni 2020 1 time siden, Kenelz skrev: Kanskje grilling? Vet at min 5 åring elsker å grille ute sammen med familien. Kan grille noe så enkelt som pølse og ha med mye tilbehør! Kan også steke popcorn! Legg ut stort pledd, om du er super kreativt kan du kanskje ha pleddet inntil et stort tre og pynte treet med lyslenker som går på batteri? Ta med leketelt, enkle uteleker og ballonger som er festet med tråd! Pinata er også super populært. Tror jeg hadde vært litt redd for at den luftballongen hadde fløyet sin vei i utebursdagen. Hadde også blir riiiiimelig imponert om min 5-åring hadde blitt invitert i en utebursdag og den luftballongen hadde vært dekor (med mindre han var invitert i bursdagen til barna til Caroline Berg Eriksen. Da hadde jeg forventet det😉). Entusiasmen hadde imidlertid dalt hos meg når menyen var ost og vin. Anonymkode: 8dc0e...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 15. juni 2020 #7 Del Skrevet 15. juni 2020 8 hours ago, AnonymBruker said: Tror jeg hadde vært litt redd for at den luftballongen hadde fløyet sin vei i utebursdagen. Hadde også blir riiiiimelig imponert om min 5-åring hadde blitt invitert i en utebursdag og den luftballongen hadde vært dekor (med mindre han var invitert i bursdagen til barna til Caroline Berg Eriksen. Da hadde jeg forventet det😉). Entusiasmen hadde imidlertid dalt hos meg når menyen var ost og vin. Anonymkode: 8dc0e...e8e 1. Skal utrolig mye til før kurven flyr. Du kan selv søke det på youtube om du er nysgjerrig nok. 2. Trenger ikke å vær Caroline B.E for å gjør noe gøy og kreativt. Trenger ikke å ha like mange ballonger som på bildet. Er bare til inspirasjon. 3. Tenker kommentaren om ost og vin er fra den siste bildet; Er det alt du ser? Er forsatt bare inspirasjonsbilde. TS kan ut i fra dette bildet gjør noe lignende med maten (frukt og grønt). Ser at det står flasker med vin, men regner med at folk er så pass ansvarlige at de skjønner man kan lett bytte det ut med noe som er mer barnevennlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #8 Del Skrevet 15. juni 2020 Piknik er gøy! Jeg ville gjort det enkelt, pizzasnurrer, grillet pølser eller lignende. Og kake/popcorn/is. Legg ut et stort teppe, og kanskje henge opp noen ballonger i noen trær. Pinata er superstas!! Ellers er typiske 17.mai leker flott, kaste på bokser, vannballonger på blink (eller på en forelder om dere er tøff nok - da blir barna i ekstrase!) stylter, Ringspill, rockeringer etc. Hva enn du har liggende, eller som er billig å kjøpe inn. Ta med høyttaler og ha dansekonkurranse. Leke haien kommer, hauk og due, rød og grønt lys etc. Ofte går leken av seg selv, og du må bare holde et øye, og hjelpe hvis noen synes det er vanskelig å være med i leken 🙂 Anonymkode: 42d9f...9fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå