Krissi91 Skrevet 14. juni 2020 #1 Del Skrevet 14. juni 2020 Hei! Overskriften sier vel sitt. Noen erfaringer? Jeg bor i vestfold, så om noen vet om noen som er flinke på nettopp dette i området mitt, så hyl gjerne ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #2 Del Skrevet 14. juni 2020 Det er JÆVLIG vondt!!!!! Anonymkode: 8370b...098 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krissi91 Skrevet 14. juni 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 14. juni 2020 Haha ja det tror jeg på. Men hvis man kun tar bikinilinja, hvor mye konkret tar dem da? Tar dem nedover og bak og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #4 Del Skrevet 15. juni 2020 Hadde en dårlig opplevelse. Sa jeg ville ha litt hår igjen foran, og første stripe hun tok så tok hun alt foran. Flott. Hun ga meg heller ikke tid til å puste. Jeg sa klart ifra om at det var første gang, og at jeg gjerne ville puste underveis. Men hun bare fortsatte å rive uten å gi meg tid til å puste inn mellom hver gang. Hun rev av en strips, og så tok hun gjenværende hår med samme stripe i raskt tempo. Det gjør vondt, men bare i et sekund. Problemet var at jeg ikke fikk pause på de sekundene siden hun gjorde den litt rare teknikken der. I tillegg så reagerte huden min dårlig på voksen, spesielt foran. Så ut som at jeg hadde kvise-utbrudd i et par uker, og det kom faktisk puss ut også. Jeg hadde tatt bikini-linja før og det gikk fint, syns ikke det var vondt. Da tar de litt innenfor det som er synlig på en vanlig bikini, og en stripe øverst, i alle fall der jeg gikk. De tar ikke bak. Jeg kommer ikke til å ta alt igjen, kanskje bikini om jeg føler for det. Skal også passe på å prøve sugar-wax om jeg finner det neste gang, for jeg tror huden min reagerte på selve voksen. Jeg likte ikke resultatet siden det ble mer nakent enn jeg ville (siden hun ikke hørte på meg), og på grunn av alle de små kvisene kom kom. Syns også det koster mye for å vedlikeholde. Anonymkode: 9b6c3...f01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #5 Del Skrevet 16. juni 2020 Det gjorde vondt, men ikke så vondt jeg trodde det ville gjøre. Har sett på TV og film at folk skriker, banner og bærer seg, men jeg var aldri i nærheten av dette. Andre gang jeg gjorde det var det mindre vondt en første gangen. Jeg tok brasiliansk med hot wax og ikke stripes, har lest at det gjør mindre vondt - så kan anbefale å finne en som bruker det. Anonymkode: a0c8b...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bettypaige Skrevet 18. juni 2020 #6 Del Skrevet 18. juni 2020 Jeg prøvde det for første gang for et par uker siden, og det var mye mindre vondt enn jeg hadde trodd. Kommer definitivt til å fortsette. Har flere venninner som gjør det regelmessig, og det positive er at det blir mindre vondt for hver gang, siden hårene blir mindre grove for hver gang du vokser (bare hold deg unna barberhøvelen, for da går de tilbake til start). Ville aldri ha voksa meg der med "vanlig" voks, jeg bestilte time der jeg vet de har voks som er spesialtilpasset sensitive områder (underliv, under armer), stripsløs - det er den typen som stivner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #7 Del Skrevet 24. juni 2020 Har gått til Wibeke i Rælingen, hun som alltid er i media som ekspert. Langt unna deg Ts, men men. Hun tar alt av kroppshår. Proff. Gøyal, har lættis hver gang. Anonymkode: 18ed4...2dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #8 Del Skrevet 24. juni 2020 Tips: Ca 1 time før timen, ta deg 2 Paracet og 1 Ibux. Skrubb området, ta på fuktighetskrem. Bestill time til like etter ferdig mens. Om håret er langt, stuss det på forhånd, så lugger det mindre. Anonymkode: c4c79...885 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #9 Del Skrevet 24. juni 2020 Bak gjorde mindre vondt, bikini linja var egentlig verst syns jeg. Det er verdt det etter noen ganger men første gangene så fikk jeg nupper !! Og det var vist vanlig i følge venninner. Anonymkode: 9693f...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå