Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen her faktisk opplevd det? Frivillig/ufrivillig? Hva så dere og hvor gikk dere? Så dere skumle ting? Oppfordrer ingen til å prøve dette altså, er bare nysgjerrig.

Anonymkode: d7f10...d03

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor oppfordrer du ingen til å prøve det, men vil høre andres opplevelser om det? Hva er galt med å ha en ut-av-kroppen opplevelse?

Anonymkode: 6a008...f79

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor oppfordrer du ingen til å prøve det, men vil høre andres opplevelser om det? Hva er galt med å ha en ut-av-kroppen opplevelse?

Fordi jeg ikke vet mye om det vel. Har hørt at det kan være skummelt, derfor vil jeg ikke oppfordre til det. Men hadde uansett vært interessant å høre mer om det.

Anonymkode: d7f10...d03

AnonymBruker
Skrevet

Alt nytt er skummelt. Du får gjøre research og finne ut mer om det før du skrive at det ikke er noe du oppfordrer noen å prøve. På youtube er det mange som forteller om slike opplevelser.

Skrevet (endret)

Interessant tema! Det finnes flere typer av «ut-av-kroppen-opplevelser», da... Tenker du på de «ut-av-kroppen-opplevelsene» en opplever når en svever mellom liv og død?

Endret av Banankaka04
Skrevet

Jeg får det under sterk angst. Er absolutt ikke noe gøy.. 8

Skrevet

Opplevd det to ganger for flere år siden. Våknet opp fra søvn hvor jeg på en måte så ned på min egen kropp. Aner ikke om det var en slags drøm. Paralyse. Men føltes som en "ut-av-kroppen" opplevelse, og det var svært ubehagelig. 

Skrevet (endret)

Det er to ting som kan forårsake denne følelsen  , ene er søvnparalyse. Tilstanden mellom våken og søvn.  Der man ofte føler at man er fastlåst  /  ute av stand å røre seg , og man er inni et mareritt men likevel våken. 

En annen ting er psykisk distansering ( husker ikke korrekt terminologi  på dette) det er hjernen har " full harddisk" (typisk v angstanfall) , og den nekter å forholde seg til det som skjer.  Da kan man føle " flyte ut av seg selv" og observere seg selv i 3 person. 

Ingenting av dette er farlig, men kan oppleves ganske skremmende. 

Endret av Rogadame
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har gjort det en del. Ganske fascinerende opplevelse. Og man får møte mange hyggelige mennesker/vesener da. 🙂

Kan anbefale å se denne:

AnonymBruker
Skrevet

Det er farlig

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er farlig

Nesh, det er 100% ufarlig

Anonymkode: e3e7b...680

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...